Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tommy Hilfiger Underwear

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

startex:

Hej

Det lyder meget spændende. Jeg kan købe alle 30.000 stk. Hvilke papirer kan du femvise.

H.Lind

Så er der vist basis for at Lind tager sig en indkøbstur i Europa og stryger mellemmanden!Big Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:56

Er du nu os sikker på at det her tilbud holder stik. Jeg vil meget gerne vide hvilken TH distributør der releaser 30.000 stk boxeshorts? Desuden hvilke papire er der på varerne? Hvordan er handelsbetingelserne? Hvor kan varerne ses?

For at være meget ærlig så tvivler jeg på at dette parti er ægte overhovedet, men lader i første omgang tvivlen komme dig tilgode...

Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 19:07

Hehe det er da klart du gerne vil vide hvilken distributør der er tale om :D

Varen bliver leveret med Fuld papirarbejde, oprindelsescertifikat, Proper Dust Bag, Barre Code, Original Box..

#ALL, stop nu det OFF TOPIC og hold jer til emnet !!!

Tilmeldt 29. Jul 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:13

Når vi snakker mærkevarer er der kun 1 "emne" og det er paperwork! alt andet er uinteressant.

Tilmeldt 22. Apr 09
Skrevet kl. 19:20

#startex

Jeg er 100% enig med dig, men gi mig nu lidt tid til at fremskaffe dokumenterne..

puuhaa folk har slet ikk tillid til hinanden herinde :( :(

Mvh.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:25

DU har 70 karme point og du kommer med et stort parti af mærkevare produkter og har ikke papirene eller varen selv.... Siger ikke at der ikke er tillid, men der tvivl.

Syntes det er forståeligt at folk vil se at du er seriøs og at du har ægte produkter og tingene iorden, det er test som du skal udføre og bevise dit værd igennem.

Mvh

Per Jespersen
Bautik

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:05

BEimport:

Hehe det er da klart du gerne vil vide hvilken distributør der er tale om :D

Varen bliver leveret med Fuld papirarbejde, oprindelsescertifikat, Proper Dust Bag, Barre Code, Original Box..

#ALL, stop nu det OFF TOPIC og hold jer til emnet !!!

Forstår du overhovedet hva min tekst betyder? Hvis det er en distributør må de ik sælge ud af deres distributionsområde, så hvori ligger der noget forkert eller farligt i at spørge på det?
Din beskrivelse af paperworken viser meget tydeligt at du ik aner hva du har gang i. Pas på for det her kan koste dig kassen hvis TH går i flæsket på dig med salg af enten kopivarer eller illegal import.
Oprindelsescertificat (totalt ubrugeligt og opfundet af nogle i østen), Proper Dust Bag (er det tasker eller boxeshorts du sælger?), Bare code (det skal der sådan set være på alle varer) og Originale box (det skal en varer sådan set os leveres i med mindre det er 2. sortering og mærket med det)
Så hva kan vi bruge ovennævnte info til andet end at konstatere du videre sender info uden at være kritisk?
Det eneste der er noget værd er paperwork og hva der står på denne. Alt andet er uinteressant...

Anyway til info så har ingen af THs distributører i hele EU solgt så mange boxeshorts ud i EU. Ergo er varerne ik med oprindelse i EU og dermed illegale. Info herom kan bekræftiges af Tommy Hilfiger Europe, som vi kender udemærket.

Så mit spørgsmål går nu på følgende? Er det her det clearance stock der ligger i USA eller er det den "annullerede ordre" der ligger i Indien. Antal matcher begge partier, men ingen af omtalte varer er legale til salg i EU. Desuden ligger der ingen papire på varerne i Indien ud over en PO fra Hilfiger USA.

Tilmeldt 22. Apr 09
Skrevet kl. 01:23

Det er da klart du IKKE aner noget som helst om emnet, min leverandør/distributør ( You name it ) har solgt tonsvis af TH RL D&G  Armani underwear ja vi snakker faktisk om flere MILLIONER stk rundt omkring i EU, det kan godt være det er anullerede ordre det kan jeg ikke fortælle dig lige pt.

Du er meget velkommen til SELV at kontakte TH personligt eller EU distributøren for det jeg laver er IKKE ULOVLIGT !! du må også gerne få mit tlf nummer og adresse alle mine oplysninger.

Stop dit whine med ala usa/indien snakkeri..

Det eneste jeg kan læse ud fra din tekst er at du desværre har ondt i røven over andre kan sælge mærkevarer til en rimelig pris..

Det er heller ikke sidste gang du vil se sådanne tilbud herinde fra min side

Mvh

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er skam ik whine, men blot en konstatering af at du er ude i noget hvor du bruger ord, begreber mm som du ik ved hva betyder. Men for at gøre det lidt nemmere for dig som sælger at fortælle er her en kort beskrivelse:

- Agentur har retten til et varemærket på et afgrænset område, f.eks skandinavien eller DK
- Distributør er et andet udtryk for agenturet. Dog har det på store markeder som DE, IT, UK, FR, ES mm betydningen af den lokale sælger/firma som er ansat/hyret af hoved agenturet for det pågældende land.
- Wholesaler er en grossist der opkøber og sælger uafhængigt af de pågældende brands
- Leverandør er en betegnelse for et firma eller person som kan leverer en ydelse til en interesseret køber.

Ergo kan du som sagt se at der er intet forkert i at oplyse hvem distributøren er, da ingen andre end dig alligevel vil kunne købe der.

Når vi så går skridtet videre i din nye forklaring opstår der et nyt problem. Millioner pcs... og så af TH og RL? Hvis du bare kan skaffe 30.000 pcs af nævnte brands med European papers så skal du vist klappe meget i hænderne. For tvivler på det kan lade sig gøre.

Vi har selv haft fat i TH og de bekræfter at de ik indenfor de sidste 12 mdr har smidt så mange stk på "parallel" markedet. Ej heller nationalt... Husk på TH står selv for distributionen på de fleste markeder så de har 100% styr på det. Det er ik agenturer men brandet selv der styre det!!!

Og slutteligt så er prisen jo ik ligefrem vildt go taget i betragtning af mængde mm. Det er boxeshorts til 150-169 kr stk sikkert og så er margin vs retailprice jo ik stor...

Men vil da slutteligt anbefale på det kraftigste at du får styr på tingene inden du poster et tilbud og derefter får styr på dine begreber, for ellers kan det gå grueligt galt for dig!! Og held og lykke med salget.

Tilmeldt 22. Apr 09
Skrevet kl. 02:23

nøøøj Hvor er du go til at ødelægge andres topic, det er fuldstændig unødvendigt information du kommer med ? 

Jeg vil takke og bukke hvis du fremover vil undlade at kommentere i mine emner..

På forhånd tak..

Mvh.

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)