Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OBS: Wordpress eksperter - hvor er i henne!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ami-gos

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en blog på min hjemmeside!

Temaet er på plads, WP skal bare være på undersiden, som en blog, hvor jeg kan have nogle venner til at skrive en gang i mellem. Er der evt. et alternavtiv til WP hvor folk kan blogge.. Det der er vigtigt er:

1. Mit design på siden (jeg vil gerne have det samme layout som på forsiden)

2. Log-in på bloggen, så jeg kan have andre til at have en under side, hvor jeg kun kan være administrator, men hvor de kan skrive, slette etc.

- (eks. Mig og en ven skriver om heste, men jeg skriver kun om de brune, og han skriver kun om de hvide. Jeg stoler ikke på ham, for alle ved jo at brune heste er meget bedre, så jeg vil kun have at han kan skrive på sin egen blog. Men han er trods alt min ven, så hans blog må gerne være på min side.) Kan det lade sig gøre med WP, hvis ikke - hvad så?

3. bloggen skal ligge som: (det er vigtigt at bloggen stadig ligger under samme domain)

- BruneHesteErBedst.HesteBloggen.dk eller -

- HesteBloggen.dk/BruneHesteErBedst

Tak på forhånd!

Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:51

Du oprettede en tråd for 3 timer siden omkring wordpress. Kan du ikke holde dine spørgsmål i en tråd, når det handler om det samme emne ?

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

1. det kan arrangeres i WP...

2. det kan også arrangeres i WP (næsten en standard funktion, hvis du bruger kategorier til at dele indholdet mellem hvid og brun - ellers skal du nok bruge Wordpress Multi-user - kan også arrangeres)...

3. det bedste er at have den på http://brunehesteerbedst.hestebloggen.dk

Hvis du skal have hjælp til at oprette det hele, så send mig en mail på info@mbitcenter.dk med flere detaljer, så hjælper jeg dig gerne videre i processen..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:41

Hej

Prøv evt. at tage fat i Brian Brandt fra http://www.mbitcenter.dk, han vil sikkert kunne hjælpe dig med denne opgave og med nogle gode tips.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 22:38

Det vil jeg helt sikkert prøve, tak for de gode svar på mit indlæg!

Mange hilsner

Anders Therkildsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)