Hej Ami-gos Jeg kunne rigtig godt tænke mig en blog på min hjemmeside! Temaet er på plads, WP skal bare være på undersiden, som en blog, hvor jeg kan have nogle venner til at skrive en gang i mellem. Er der evt. et alternavtiv til WP hvor folk kan blogge.. Det der er vigtigt er: 1. Mit design på siden (jeg vil gerne have det samme layout som på forsiden) 2. Log-in på bloggen, så jeg kan have andre til at have en under side, hvor jeg kun kan være administrator, men hvor de kan skrive, slette etc. - (eks. Mig og en ven skriver om heste, men jeg skriver kun om de brune, og han skriver kun om de hvide. Jeg stoler ikke på ham, for alle ved jo at brune heste er meget bedre, så jeg vil kun have at han kan skrive på sin egen blog. Men han er trods alt min ven, så hans blog må gerne være på min side.) Kan det lade sig gøre med WP, hvis ikke - hvad så? 3. bloggen skal ligge som: (det er vigtigt at bloggen stadig ligger under samme domain) - BruneHesteErBedst.HesteBloggen.dk eller - - HesteBloggen.dk/BruneHesteErBedst
Tak på forhånd! Anders |
Du oprettede en tråd for 3 timer siden omkring wordpress. Kan du ikke holde dine spørgsmål i en tråd, når det handler om det samme emne ?