Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

annoncer på jubii

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen som har gode erfaringer med annoncering på jubii med f.eks. sponsorlink og ekstra søgeord? De afregnes jo pr. eksponering så det kan jo måske hurtigt blive meget dyrt?
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 05:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ingen konkrete erfaringer, men det skyldes vel nok at alle de kunder jeg har haft der har været interesseret i Jubii har jeg frarådet det (jo mindre de har haft et stærkt budget), grundet de priser Jubii har opgivet sammenlignet med hvad kunderne har været i stand til at få på Krak, Eniro, Google etc.

Hvis du endelig vil på Jubii så sørg for at presse prisen godt, det er ikke unormalt at de starter urimeligt højt og går en hel del ned (det siger min erfaring i hvert fald).
Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak Sune. De fleste kan presses i pris er os mine erfaringer. Bare man virker lidt uinteresseret så falder prisen...he he

Jeg har overvejet at udvidde antallet af søgeord...men risikoen er jo selvfølgelig at man bliver placeret blandt de sidste og alligevel ikke bliver fundet.

Er der nogen som kender priserne på ekstra søgeord eller som måske endda selv har prøvet udvidde med ekstra søgeord? Er det pengene værd? Eller er sponsorlinks et bedre køb for pengene?
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)