Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er muleposer out?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke synes det har jeg et rigtig godt tilbud til dig!

info:
100% bomuld
tryk størrelse: 15 x 20 cm eller 30 x 10 cm
Størrelse: 41 x 38 cm
tryk farve: alle farver

Pris:
20 stk: 379 kr inkl. tryk.

http://www.lindau.dk/mulepose1.jpg

http://www.lindau.dk/mulepose2.jpg

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 22:59

Ved ikke om de er yt, men mine kollegaer fik sig et godt grin sidste gang jeg var på kursus da jeg kom slæbende med en mulepose :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:02

Muleposen er lidt oppe i disse dage hvor man taler om miljø, økologi osv. osv.

Det gode ved en mule pose er jo at man genbruger den hundredevis af gange, måske mere. Og derved skader man ikke miljøet

Jeg mener bl.a. magasin har haft lavet en kampane "Dræb plasticposen", ellers var det nogen andre. Hvor de solgte muleposer (cool design i sort m. tryk "dræb plasticposen" eller lignende.) Som man kunne købe for 50 kr, som alternativ til plasic poser.

En hurtig søgning på google viser mig at det fås ned til 10 kr (alt inksl.) v/500 stk. Så det vel forståeligt at de ved 20 stk koster mere hos dig.

Måske du skulle lave et tilbud der hedder

20 stk = 379 kr

50 stk = xxx kr

100 stk = xxx kr

500 stk = xxxx kr

Bare et forslag.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 09:06

Hej Lars

Jeg gætter på at din pris på 10 kr er fra Jensenhandel fx.?
De priser du normalt finder på nettet er inkl. et 1 farvet tryk, det er ikke det vi sælger, vi sælger med et flerfarvet tryk her og inkl opstartsomkostninger.
Prøv at forhøre om en pris med sådan et tryk hos dem, så skal du nok se en anden pris ;)

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 09:16

Uuh, kunne meget vel være aktuelt.

Jeg har et par kunder jeg gerne vil yde lidt ekstra for, og hvad er bedre end at give dem en mulepose med sprødt indhold.

Jeg vender tilbage til dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:35

Janus Lindau:
De priser du normalt finder på nettet er inkl. et 1 farvet tryk, det er ikke det vi sælger, vi sælger med et flerfarvet tryk her og inkl

Jeg mener det var med 4 farver.. Men må du ikke hænge mig op på. Kom os bare med feedback :).

Men super retro med muleposer.

Tror dog ikke der er mange der kun vil købe 20 stk. Prøv at gå efter lidt større mængder?!

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 09:40

Hej Lars

Det er også lækkert at få feedback, men ville bare gerne vide hvor du havde fundet det, da jeg ikke selv kunne finde nogen med et lignende tilbud da jeg afsøgte markedet. :)

Der kommer også nogle tilbud på højere kvantiteter, men vi har gode erfaringer med at tilbyde disse ting i få styktal til en god pris, da der er mange nystartede virksomhedder som ikke har brug for 500 stk.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:10

Janus Lindau:
men ville bare gerne vide hvor du havde fundet det

søgte efter "mulepose" på google, tog den øverste http://www.tekstiltrykkeriet.dk/product_info.php?mulepose&products_id=181

Jeg skal dog ikke kunne sige om det er den samme kvalitet som du har osv. det lader jeg være op til dig at dømme.

Janus Lindau:
Der kommer også nogle tilbud på højere kvantiteter, men vi har gode erfaringer med at tilbyde disse ting i få styktal til en god pris, da der er mange nystartede virksomhedder som ikke har brug for 500 stk.

Det kan der være noget om, men 20 stk syntes jeg er urealistisk meget at sætte igang, tror sagtens folk kan se fornuften i lidt flere antal, mod en lavere styk pris.

Men syntes personligt rigtig godt om mulepose ideen :)godt med lidt retro

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 18:17

Det kommer vidst helt an på hvem målgruppen er, om Muleposen er out eller in Smile

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 19:30

Lars Mathiesen:
Det gode ved en mule pose er jo at man genbruger den hundredevis af gange, måske mere. Og derved skader man ikke miljøet

De kræver en del flere resourcer at fremstille+transportere, så det kræver altså, man bruger dem - og ikke bare har dem liggende bagest i et skab :)

Plastposer er ikke så slemme i Danmark, hvor vi har et rigtig fornuftigt renovationssystem, der får samlet næsten det hele ind og kørt til forbrændingsanlæg. Olien i poserne er med til at sikre en god forbrænding og dermed sparer de energi. Problemet er størrere i de lande, hvor de har et mere mangelfuldt renovationssystem og plastposer bliver kørt på lossepladsen istedet.

Mvh,
Michael

PS: Hvor det irriterer mig, når man har skrevet et langt svar og så siden/forbindelsen timer ud, efter man har trykket "send". Indifferent

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)