Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside.....hvem vil...?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg skal bruge en ny side.

Jeg vil gerne høre om der er nogen her, som vil lave et layout eksempel, til en side ved navn processus.dk

Virksomhedens navn er: Processus Consult. Og beskæftiger sig med Business coaching til ledere, teams, medarbejdere, sælgere etc. Samt Organisationsudvikling, proceskonsultering.

Hvem vil lave et par bud? Bare en enkeelt side, så jeg kan se lidt på hvad i kan.....jeg skal ligeledes ha noget SEO.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 20:12

Hej Jesper

Jeg vil gerne tilbyde at lave siden. Inden jeg kan give et tilbud, vil jeg da gerne vide lidt mere om hvad du ønsker af indhold/funktioner på siden.

På min hjemmeside finder du referencer og prisliste. Tag endelig fat i mig hvis det har din interesse.

Mvh
Brian Jørgensen
ComputerLab.dk

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 20:13

Vil du selv levere tekst / billeder?

skriv gerne PM til mig med mere info om hvad den skal signalere, farvepræferencer osv..

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Skrevet kl. 20:19

Jamen en side med en forside og en 6-7 undersider...siden skal være dynamisk, og udtrykke professionalisme, både i farver og opsætning, Farverne skal være lyse, gerne transperante (pastell farver)...øverst på siden må der gerne være et felt med billeder som skifter e.l. Samt navnet Processus Consult skal gå igen på alle sider, some how.

Men prøv selv? :)

Tror du kan noget uden at jeg ævler en masse krav af?

Forestiller mig dog...en forside med et logo på, hvor man trykker på logoet, og så popper knapperne til undersiderne frem.

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Skrevet kl. 20:20

Ja...teksten vil jeg selv smide ind :)

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Stepfo Skrevet kl. 20:22

godt, laver et udkast :-)

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 20:32

Jesper Kølbæk Jensen:

Jamen en side med en forside og en 6-7 undersider...siden skal være dynamisk, og udtrykke professionalisme, både i farver og opsætning, Farverne skal være lyse, gerne transperante (pastell farver)...øverst på siden må der gerne være et felt med billeder som skifter e.l. Samt navnet Processus Consult skal gå igen på alle sider, some how.

Men prøv selv? :)

Tror du kan noget uden at jeg ævler en masse krav af?

Forestiller mig dog...en forside med et logo på, hvor man trykker på logoet, og så popper knapperne til undersiderne frem.

Har du logo, eller skal dette også lavet?

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Stepfo Skrevet kl. 21:07

Godt - jeg kan se du ikke har personlige beskeder aktiveret her på amino, men har et forslag online nu.

Hvordan får jeg fat i dig? :-)

Venlig Hilsen

Allan

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 21:44

Hej Jesper

Som Allan siger, hvordan kan du kontaktes?

Jeg har et udkast til dig Smile

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Skrevet kl. 21:46

jesper@esbjergterapi.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)