Jeg vil gerne høre om der er nogen her, som vil lave et layout eksempel, til en side ved navn processus.dk
Virksomhedens navn er: Processus Consult. Og beskæftiger sig med Business coaching til ledere, teams, medarbejdere, sælgere etc. Samt Organisationsudvikling, proceskonsultering.
Hvem vil lave et par bud? Bare en enkeelt side, så jeg kan se lidt på hvad i kan.....jeg skal ligeledes ha noget SEO.
Jamen en side med en forside og en 6-7 undersider...siden skal være dynamisk, og udtrykke professionalisme, både i farver og opsætning, Farverne skal være lyse, gerne transperante (pastell farver)...øverst på siden må der gerne være et felt med billeder som skifter e.l. Samt navnet Processus Consult skal gå igen på alle sider, some how.
Men prøv selv? :)
Tror du kan noget uden at jeg ævler en masse krav af?
Forestiller mig dog...en forside med et logo på, hvor man trykker på logoet, og så popper knapperne til undersiderne frem.
Jamen en side med en forside og en 6-7 undersider...siden skal være dynamisk, og udtrykke professionalisme, både i farver og opsætning, Farverne skal være lyse, gerne transperante (pastell farver)...øverst på siden må der gerne være et felt med billeder som skifter e.l. Samt navnet Processus Consult skal gå igen på alle sider, some how.
Men prøv selv? :)
Tror du kan noget uden at jeg ævler en masse krav af?
Forestiller mig dog...en forside med et logo på, hvor man trykker på logoet, og så popper knapperne til undersiderne frem.