Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mamut erfaringer??

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set på mamut som en løsning til mit økonomi og crm problem.

Jeg ville gerne høre jeres erfaringer da jeg lige nu sidder med det som test og syntes det virker noget langhåret.

Er det godt at bruge?

/A

Vi hjælper kvinder til at spare penge. www.kun-kvinder.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 20:34

Hej AV2

Jeg er Mamut Partner, så jeg kan selvfølgelig kun anbefale det.

Sidder du med nogen spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig, så du ikke
sidder fast med noget.

Du er også altid velkommen til et af de mange gratis seminarer der afholdes, se mere på:

http://www.mamut.com/dk/seminar/Default.asp

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:21

Hej AV2

Jeg er freelance bogholder og har haft en kunde, der brugte det. Jeg kan IKKE anbefale det. CRM-delen kan jeg ikke udtale mig om, men bogføringsdelen er noget skrammel sammenlignet med alt det andet, der findes på markedet.

Ved at jeg er noget kontant i mit svar, men find noget andet.

God jagt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13

Enig med Fokus.....vi droppede det for et par år tilbage!

Tilmeldt 27. Apr 09
Skrevet kl. 19:08

Tusinde tak :) Hver gang jeg har spugt omkring har jeg været "fanget" af en mamut mand først og ikke hørt fra nogen brugere. De vil selvfølgelig gerne henvise til glade brugere der ikke har haft problemer, men jeg manglede at høre fra nogen der havde været ikke så glade for at vide om det kun var en success og hvorfor flere så ikke brugte det.

Tak vi har valgt ikke at bruge det fordi det er simpelthen for langhåret at skulle på kursus for at lære selv basis ting.

/A

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 20:05

Kan IKKE anbefale dem.. modtog en demo cd fra dem, men kunne ikke komme i kontakt med dem før jeg var betalende medlem.. dette synes jeg er noget overraskende, da demo netop skal fange en evt. kunde.. de tabte en evt. kunde, i det jeg havde spørgsmål jeg ikke fik svar på, da jeg ikke kunne komme i kontakt med deres support..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 27. Apr 09
Skrevet kl. 20:13

Mit problem er modsat jeg er næsten overdynget med medarbejdere der vil hjælpe og sende regninger, og være behjælpelige.

Meget agressivt syntes jeg. Men godt at høre jeres erfaringer

/A

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 08:01

Jeg havde dialog med Mamut og fik tilsendt en prøve CD. Jeg spurgte efter en specifik funktionalitet, men fik noget vævende svar. Indlæste så programmet og må konstatere at funktionaliteten ikke fandtes, så jeg kunne ikke bruge Mamut.

Efterfølgende bliver jeg ringet op af Mamut og jeg fortæller dem at jeg ikke kan bruge programmet og hvorfor. Den flinke sælger fortsætter så ufortrødent og fortæller mig at funktionaliteten kommer i en senere version. Fortæller ham at det er lige meget, for jeg skal bruge det med det samme. Efter en længere samtale, hvor jeg næste må smide røret på for at slippe af med ham, håber jeg så jeg kan kommer videre uden Mamut.

Desværre nej, jeg bliver efterfølgende jævnligt ringet op af dem, selvom jeg pænt fortæller dem at jeg ikke er interesseret.

Først da jeg fik gang i mit nyindkøbte system (Aesiras), kan de sådan begynde at forstå at jeg ikke er interesseret og sidste gang de ringede måtte jeg være decideret ubehagelig overfor dem, for at slippe af med dem.

Utroligt at de ikke har mere realitetsfornemmelse. Når programmet ikke kan det man ønsker, så er man jo nok ikke interesseret....

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:13

Kære venner..

Lad os lige først få på plads, hvor gamle er jeres erfaringer, for Mamut kunne måske have forbedret sig siden..

År tilbage var Mamut noget skidt, men de bruger pt. meget tid idag på mange, mange forbedringer af progammet og servicen, og så er det en noget billigere løsning end mange andre regnskaber med integreret netshop.

mvh

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:26

Hej Lanther

Mine erfaringer er halvandet år gamle.

Hele programmet skal laves om for at det lever op til, hvor nemt det er at bruge andre regnskabsprogrammer. Det er jo hele brugerfladen som er så umulig at manøvrere rundt i. Normalt er jeg ret hurtig til at få bogført i andre systemer - det her spillede bare slet ikke og der var alt for meget spildtid.

Jeg bliver aldrig overbevist, da der er så mange gode alternativer.....

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)