Jeg havde dialog med Mamut og fik tilsendt en prøve CD. Jeg spurgte efter en specifik funktionalitet, men fik noget vævende svar. Indlæste så programmet og må konstatere at funktionaliteten ikke fandtes, så jeg kunne ikke bruge Mamut.
Efterfølgende bliver jeg ringet op af Mamut og jeg fortæller dem at jeg ikke kan bruge programmet og hvorfor. Den flinke sælger fortsætter så ufortrødent og fortæller mig at funktionaliteten kommer i en senere version. Fortæller ham at det er lige meget, for jeg skal bruge det med det samme. Efter en længere samtale, hvor jeg næste må smide røret på for at slippe af med ham, håber jeg så jeg kan kommer videre uden Mamut.
Desværre nej, jeg bliver efterfølgende jævnligt ringet op af dem, selvom jeg pænt fortæller dem at jeg ikke er interesseret.
Først da jeg fik gang i mit nyindkøbte system (Aesiras), kan de sådan begynde at forstå at jeg ikke er interesseret og sidste gang de ringede måtte jeg være decideret ubehagelig overfor dem, for at slippe af med dem.
Utroligt at de ikke har mere realitetsfornemmelse. Når programmet ikke kan det man ønsker, så er man jo nok ikke interesseret....