Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan man købe virksomheder der er gået konkurs?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er desværre mange virksmheder der må dreje nøglen om for tiden, hvilket er ærgelig. Men som forretningsmand kan man jo se det som muligheder.

Jeg blev tilbudt at købe en konkursbo meget billig, og overvejede det kort, men besluttede at det lagde for langt fra mine kompetancer. Men tilbuddet fik mig til at tænke på at der sikkert var mange interresante konkursboer jeg kunne tænke mig at overtage.

Hvordan finder man frem til actuelle konkursboer, evt. er der et sted hvor man kan følge med i hvilke virksomheder der går konkurs? Jeg har søgt lidt på nettet og har kun fundet sider der splitter boet og sælger enkeltdelene. Det jeg er interesseret i er hele virksomheder. Kan i hjælpe?

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.statstidende.dk nævnes alle der tages under konkursbehandling. Du kan så evt. se om virksomhedens forretningsområde interessere dig og så kontakte den boets kurator.

En del kuratorer sælger via eget netværk eller sælger delene gennem diverse auktioner landet over.

Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person
Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Haphi:

 

Som jeg ser det findes der ikke hele konkursboer, men kun inventar og maskiner. Som jeg har forstået det søger han at købe 1 stk. hus med alt.

 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Som jeg ser det findes der ikke hele konkursboer, men kun inventar og maskiner. Som jeg har forstået det søger han at købe 1 stk. hus med alt.

 

lige nøjagtig.

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)