Hej.. Jeg indsatte banner på min første profil, men noget gik galt. Kan ikke komme til at slette det i admin, og noget mangler i bunden så der ikke kan svare, så jeg vil lige starte en ny tråd: Vi leder også som en vanvittig efter alternativer til post danmark. Vi sender mange volumenpakker, så på den måde bliver det ekstra dyrt med et tillæg på 58 kr. pr. pakke. Vi har tænkt på GLS, men problemet her er at de ikke har depot i de fleste byer som post danmark, og er der ingen hjemme til at modtage varen, kan man risikere at skulle ud at køre langt. Vi sender fra skælskør. Er det ikke korrekt at gls ikke har så mange opsamlingssteder, eller bruger de bare andre butikker til det? å er det også sådan at 90% af vores salg er til private, så ved ikke om det kan lade sig gøre at lave en aftale. Er der nogen der har et godt alternativ til at sende pakker billigst med stor volumen? De almindelige går såmænd fint nok med post danmark. På forhånd tak. |
Dato: 8/2/2006 3:24:52 PM Forfatter:langvang78Vi har tænkt på GLS, men problemet her er at de ikke har depot i de fleste byer som post danmark, og er der ingen hjemme til at modtage varen, kan man risikere at skulle ud at køre langt. Vi sender fra skælskør. Er det ikke korrekt at gls ikke har så mange opsamlingssteder, eller bruger de bare andre butikker til det?Så er det også sådan at 90% af vores salg er til private, så ved ikke om det kan lade sig gøre at lave en aftale.GLS har lige indgået samarbejde med Blockbuster og COOP Danmark, så de har efterhånden rimelig mange opsamlingssteder - og de har længere åben end posthuset. Dog tror jeg ikke de gider, når du sender til 90% privatkunder.