Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til postdanmark....2

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej..

Jeg indsatte banner på min første profil, men noget gik galt. Kan ikke komme til at slette det i admin, og noget mangler i bunden så der ikke kan svare, så jeg vil lige starte en ny tråd:

Vi leder også som en vanvittig efter alternativer til post danmark. Vi sender mange volumenpakker, så på den måde bliver det ekstra dyrt med et tillæg på 58 kr. pr. pakke.

Vi har tænkt på GLS, men problemet her er at de ikke har depot i de fleste byer som post danmark, og er der ingen hjemme til at modtage varen, kan man risikere at skulle ud at køre langt. Vi sender fra skælskør. Er det ikke korrekt at gls ikke har så mange opsamlingssteder, eller bruger de bare andre butikker til det?

å er det også sådan at 90% af vores salg er til private, så ved ikke om det kan lade sig gøre at lave en aftale.

Er der nogen der har et godt alternativ til at sende pakker billigst med stor volumen? De almindelige går såmænd fint nok med post danmark.

På forhånd tak.

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:07
Dato: 8/2/2006 3:24:52 PM Forfatter:langvang78
Vi har tænkt på GLS, men problemet her er at de ikke har depot i de fleste byer som post danmark, og er der ingen hjemme til at modtage varen, kan man risikere at skulle ud at køre langt. Vi sender fra skælskør. Er det ikke korrekt at gls ikke har så mange opsamlingssteder, eller bruger de bare andre butikker til det?

Så er det også sådan at 90% af vores salg er til private, så ved ikke om det kan lade sig gøre at lave en aftale.

GLS har lige indgået samarbejde med Blockbuster og COOP Danmark, så de har efterhånden rimelig mange opsamlingssteder - og de har længere åben end posthuset. Dog tror jeg ikke de gider, når du sender til 90% privatkunder.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 16:07
Jeg mener at GLS har lavet et samarbejde med Blockbuster og COOP om udlevering og modtagelse af pakker, så de burde have flere hundrede udleveringsteder nu!
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 12:01
Hej Kristian og Paula

Hvor store og tunge er jeres volumenpakker? Samt hvor mange sender i? Samt er det kun DK?

Så vil jeg lige se om jeg kan finde et godt alternativ til jer.

Mvh

Kim Sand Sørensen 

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 17:51
Hej Kim.

Mange af pakkerne vi sender ligger omkring grænsen til ikke at være volumenpakke, men den skal jo bare overgå 100x50x50 cm. på en af siderne, så vi sender mange volumenpakker. Vægten svinger lige mellem 5 kg - 30 kg, men kan man finde en bedre løsning hvad angår kilo og volumen vil vi kunne tilbyde kunderne vi sender op til 40-50 kg. måske i samme handel. Mindre kan absolut gøre det. Vi sender mange lette ting der sommetider er volumen, så volumenpakker på 3-4 kilo sender vi også af og til.

Antallet har jeg lidt svær ved at sige hvis du mener på årsbasis, da vi vil komme til at sende rigtig mange volumenpakker hen mod jul, flere end vi gør nu, og vi er kun et år gamle, men udvider salget løbende, så jeg har ikke så mange statistikker at tage efter, men vil skyde på et par tusinf volumenpakker om året. Vi er ikke noget stort firma.

Volumenpakker har vi ikke sendt udenfor danmark endnu, men vi sælger i både norge og sverige, så kan der findes et tilbud dertil uden at blive flået vil det have interesse. Indtil nu sender vi max pakker på 5-10 kilo derop.

Billigt Hundeudstyr Online

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)