Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminotastic - Præmier til konkurrence!

Side 3 ud af 8 (74 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må vist hellere ligge se om ikke jeg kan kommer og om ikke jeg kan finde en fin præmie.... :-)

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 07:46
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Flotte præmier alle sammen! Jeg har lavet en liste der kommer online på eventsiden.

Mht. det praktiske, og for at undgå efterforsendelser osv. vil jeg foreslå følgende.
Du deltager i et brag af et event, Aminotastic2009 selvfølgelig! -
- Hvis du har sponseret fysiske produkter skal de tages med d. 6 juni.
- Hvis du har sponseret gavekort/ydelser eller andet skal der laves 'gavekort'. Om det er håndskrevet, printet ud fra paint/word/photoshop er ligemeget. Men når man vinder en præmie vil det jo blot være lækkert at få noget i hånden.
Til dem der laver gavekort er det vigtigt at I skriver; selvfølgelig hvad præmien er, men også jeres kontaktoplysninger. Webside, telefonnummer eller email. Så kan vinderen komme i kontakt med jer efterfølgende.

Hvis du desværre ikke kan deltage i Aminotastic2009 -
- Hvis du har sponseret fysiske produkter kan de enten gives til en med-Amino som skal til arrangementet hvis man kender en der bor i nærheden. Eller også sende dem til mig - så tager jeg dem med til Aminotastic2009 d. 6. juni. Adressen er Steenbeck ApS, Primulahaven 20, 2765 Smørum.
- Hvis du har sponseret gavekort/ydelser vil det være forment hvis du kan sætte et gavekort op i paint/word/photoshop eller andet og sender det til mig på web@ripnroll.dk - så sørger jeg for at printe gavekortene ud. Hvis det er håndskrevne kan de sendes til; Steenbeck ApS, Primulahaven 20, 2765 Smørum.

Tilmeldt 22. Sep 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 07:53

Mvh. Kasper

Spar porto (åbner i nyt vindue) hvis du udsender mange fakturaer, rykkere eller salgsbreve

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:12

Der er naturligvis også en gratis måned i kontorfællesskabet Duckyard hvor vi allerede sidder en række Amino'er.

Gavekortet kan selvfølgelig gives til en anden iværksætter hvis man bor i den anden ende af landet og kræver ikke at det bliver forlænget eller noget.

Værdi 2.850,-

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 11:25

Jeg vil godt give en blød hundeseng til vovsen derhjemme. Det er på tide nogle taler dyrenes sag i denne tråd Big Smile

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 19:51

Vil meget gerne sponsorere et logo fra min nye serie af logoer: LogoWild. En serie af logoer der er lavet enkelt men med et pift charme. Logoer der er tilpasset et meget bredt publikum. Logoerne bliver tilpasset med farve og tekst 100% gratis. 

Kan desværre ikke komme til eventet selv. Så sender gavekortet til dig over mail.

God fornøjelse,

Christoffer

Feedbag.dk - Live support.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:53

Christoffer Steenbeck:

Hvis du desværre ikke kan deltage i Aminotastic2009 -
- Hvis du har sponseret gavekort/ydelser vil det være forment hvis du kan sætte et gavekort op i paint/word/photoshop eller andet og sender det til mig på web@ripnroll.dk - så sørger jeg for at printe gavekortene ud. Hvis det er håndskrevne kan de sendes til; Steenbeck ApS, Primulahaven 20, 2765 Smørum.

Jeg ved for nuværende ikke om jeg bliver i så topfysisk form at jeg kan overleve en sådan dagEmbarrassed , så jeg laver under alle omstændigheder et gavekort som jeg sender til dig.

Jeg har i den anledning et praktisk spørgsmål:
Vil der blive offentliggjort en vinderliste, eller vil jeg på anden vis få at vide hvem vinderen af mit gavekort er.

Det er rart at vide inden jeg udarbejder gavekortet, da det kan indløses online, og selvom jeg er gavmild, har jeg kun lyst til at begave den reelle vinder, og ikke andre som kunne have lyst til at forsøge sig med en kopi.

Jeg udsteder normalt ikke gavekort, så det skal laves fra bunden, og gerne uden mulighed for at andre kan benytte samme kode eller whatever jeg finder på, der skal identificere vinderen.

Så en mail med vinderens identitet efterfølgende ville være prisværdig, men det kan være det bliver for meget arbejde for jer?

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:29

cpufan:
Så en mail med vinderens identitet efterfølgende ville være prisværdig, men det kan være det bliver for meget arbejde for jer?

Hej.

Hvis du sender gavekortet til mig kommer det ikke videre - og det udleveres kun til vinderen ved arrangementet. Men hvis du ikke kan deltage skal jeg nok sørge for at sende dig vinder-navnet for en sikkerhedsskyld.

Mht. gavekortet; det behøver ikke være smart sat op i photoshop. Det kan blot være en paint tegning eller et word dokument vi kan printe ud og give til vinderen.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:33

Vi skylder måske lige alle de gode gave givere at fortælle, at det hele bliver samlet på http://aminotastic.dk, hvor I også kan tilmelde jer arrangementet.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:33

Hej,

Jeg vil gerne sponsorere 2 gavekort i form af hjælp til Wordpress:

2 klippekort på 4 effektive timer, som fx kan bruges til nyinstallation af en standard-blog/CMS eller til et sikkerhedseftersyn og søgemaskineoptimering af en eksisterende Wordpress blog.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 3 ud af 8 (74 indlæg)