Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminotastic - Præmier til konkurrence!

Side 5 ud af 8 (74 indlæg)
Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne sponsorere et logodesign bygget på et grundigt brief fra "kunden".
Tilbuddet indeholder følgende processer:

V1 - Proces
Research, brainstorm, skitser ´laves ud fra brief. 2 logo-skitser udvælges og 2 prototyper laves . De vises til kunden, som kan stille spørgsmål eller komme med smårettelser til et af de to logos.
 
V2 - Proces
Den valgte og rettede prototype vises til kunden.
Godkendelses - Proces
Det godkendte logo finpudses, og skalerbare eps-filer sendes til kunden.
(eps. i negativ, positiv og evt. farver. Hvis der ønskes andre filformater, skal det stå i brief.)
Værdi: 1000 kr. ex moms
Jeg laver et gavekort...
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver jo en præmiefest!

Jeg synes lige, jeg vil nævne, at Søren fra Kaffe & Co. yderligere donerer kaffe til alle workshopsholderne.

:-) Anette 

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Sep 06
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Steenbeck:

Hej Amino'er.

Vi er i fuld gang med at arrangere et brag af et arrangement, så glæd jer til Aminotastic 2009!

Til denne omgang Aminotastic havde vi i tankerne at lave lidt konkurrencer. Så hvis du står med 100 kuglepenne med tryk, 1 t-shirt med et flot motiv, et gavekort til opsætning af wordpress eller andet må du meget gerne skrive det her i denne tråd sammen med din email. Så skriver jeg til jer og så får vi det praktiske på plads.

Du får et link på Aminotastic 2009 hjemmesiden.

Så ind i kampen og byd ind med nogle flotte præmier!
På forhånd tak for jeres indskud!

 

Hej Christoffer,

ItConcept deltager desværre ikke selv på Aminotastic 2009, men vi vil gerne sponsorere 1 fuld funktionsdygtig webshop med kreativt webdesign i 6 mdr. Værdien af denne pakke er 7.491 kr. ex. moms.

Dette bidrag kunne være relevant for en heldig Amino, der gerne vil i gang med en professionel E-handelsløsning.

Se specifikationerne for WEBSHOP SOLO

Jeg håber bidraget kan bruges :)

vh Bobby Thygesen

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne smide et års webhosting i puljen. Det er den mindste pakke på 10 GB plads og 50 GB trafik pr måned. på Windows server med mySQL eller MS SQL database samt 2 gange daglig backup.

Værdi: 1485,00 kr

www.netopcom.dk

 

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! :-),

Så fik jeg også meldt mig til arrangementet - det bliver interessant! :-)

Reklamebureauet Emaze vil gerne gøre to Amino'er glade til dette fantastiske arrangement, så derfor udlover vi:
2 x 4 timers grafisk design og layout, som kan bruges til at få designet bannere, blogs, webshop, brochurer, reklamer etc.
Værdi i alt: 8.000 (plus moms :-))

God weekend alle sammen!

Med venlig hilsen
Christian, Reklamebureauet Emaze

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er de sidste gaver tilføjet og kan ses under Aminotastic bidrag her!

Der kommer om få minutter en opdateret liste.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er listen klar.

Der er kommet gavekort/artiker fra;
Abakomp
Christofferoe
Saugstrup
Pinoccioshop

Jeg mangler at modtage gavekort/artikler fra;
Mailiac
Jan Winum
Hans Stokholm
Tasks
Terapi-kbh
Viflytterdinbil
Mumu-land
Lindau
Adweb
Densynligemand
Uforklarbar
Makanomedia
Duckyard
Petdreams
Imageprint
Kaffeogco
Saldi
Bartendermagasinet
Mitsannejeg
Lineofdesign
Itconcept
Netopcom
Emaze

- Hvis du har sponseret fysiske produkter kan de enten gives til en med-Amino som skal til arrangementet hvis man kender en der bor i nærheden. Eller også sende dem til mig - så tager jeg dem med til Aminotastic2009 d. 6. juni. Adressen er Steenbeck ApS, Primulahaven 20, 2765 Smørum.

- Hvis du har sponseret gavekort/ydelser vil det være forment hvis du kan sætte et gavekort op i paint/word/photoshop eller andet og sender det til mig på web@ripnroll.dk - så sørger jeg for at printe gavekortene ud. Hvis det er håndskrevne kan de sendes til; Steenbeck ApS, Primulahaven 20, 2765 Smørum.

Vi ses den 6. juni!

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke en service - gavekortene kommer senere i dag pr. mail :)

Mette

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Steenbeck:
- Hvis du har sponseret fysiske produkter kan de enten gives til en med-Amino som skal til arrangementet hvis man kender en der bor i nærheden. Eller også sende dem til mig

Jeg var under indflydelse af den opfattelse, at jeg også bare selv kunne tage dem med til Aminotastic - ellers skal jeg nok finde en medamino, der kan tage dem med - vi kan jo mødes i indgangen et par minutter før indskrivnignen starter :-)

mvh Hans

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:
Jeg var under indflydelse af den opfattelse, at jeg også bare selv kunne tage dem med til Aminotastic - ellers skal jeg nok finde en medamino, der kan tage dem med - vi kan jo mødes i indgangen et par minutter før indskrivnignen starter :-)


...
er der en venlig medamino som kan tage imod Hans' bøger før I træder ind af døren....?

Til jer der sponserer fysiske produkter; I skal selvfølgelig også være velkomne til at tage det med på selve dagen, bare giv mig besked så jeg kan sætte jer over på den 'gode' side af listen - over dem jeg har styr på :-))

Side 5 ud af 8 (74 indlæg)