Hej alle på Amino Jeg er for nylig begyndt at freelance efter flere års erfaring med kreative opgaver i forskellige virksomheder/brancher, både som inhouse Art Director hos en bolig-interiør virksomhed og som grafisk designer i et reklamebureau. Da jeg først er startet som freelancer for nylig, er jeg sulten efter flere opgaver og tilbyder derfor min hjælp en del billigere end andre mere etablerede freelancere/reklameburauer. På trods af jeg selv mener at jeg høre til blandt de dygtigste. Jeg laver: Visuel identitet/logodesign
Mit portfolio/referencer kan ses på min hjemmeside under "Showcases".
Hvis du er interesseret så kontakt mig på mail eller tlf: 24646054 |
Hej Søren
Zuccez er et full-service grafisk tegnestue baseret på et netværk af freelancere. Vi har fokus på fleksibilitet og minimering af vore omkostninger uden
at gå på kompromis med kvaliteten i vore løsninger. Hvad enten det drejer sig om små eller store mere komplekse opgaver, kan vi således sammensætte det helt rigtige hold - hurtigt, kompetent og til den rigtige pris.
Er du interesseret i at blive optaget i vores emnebank så send din timepris på en e-mail til zuccez@zuccez.dk
PS: Super flot site - held og lykke i fremtiden....
MVH
Ann