Hej Amino'er! Jeg har her for få timer siden været til eksamen i Skriftlig dansk fremstilling. Da jeg så sad og skrev fik jeg en pludselig idé. Det har måske ikke så meget med emnet og gøre, men det var derfra jeg fik min inspiration. Jeg vil se hvad jeg kan nå og udrette på Internettet inden for en tidsramme (er ikke helt afgjort endnu) Jeg vil nok udforske de sociale medier lidt, e-bøger, podcasts, og muligvis v-blogs er indblandet her. I må hjertens gerne komme med jeres indput om hvad i syntes om mit mål her, eller komme med jeres indput på ting som jeg kunne foretage mig. Samtidig vil jeg invitere dig til at tilslutte dig mig hvis det lyder spændende, målet er : Hvad kan jeg/vi udrette på (tidsramme) på Internettet. - Det kunne faktisk være utrolig spændende at se hvad en flok mennesker kan udrette på Internettet indenfor en tidsramme. Er det noget du kunne være interesseret i ? Skriv :-)
Mathias Christoffersen |
Hej Mathias :-),
Absolut en sjov tanke!
Hvad med at få fikset finanskrisen? Det ville der sku være et behov for :-)! Tid: en uge!
Hmm kommer meget an på hvad der interesserer dig jo.. Al-Quada bruger nettet til at udrette skidte ting, Dansk Røde Kors bruger det til at hive penge ind til nødlidende :-)... Der kan stables mange ting på benene via nettet.
Se bare den - sjove men mærkelige - event der kørte på Facebook. En flok mennesker besluttede at gå ind i Magasin på et bestemt tidspunkt - mener de alle sammen havde maske på - gik rundt i tyve minutter og forlod butikken igen.. En event der blev til i en facebook gruppe.. :-)
Så skal det forbedre samfundet, være et gimmick-event-stunt, gøre dig til millionær eller? :-)
Mange hilsner,
Christian