Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

[Nyt mål!] - Internettet som hovedmål, hvor meget kan jeg nå?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg har her for få timer siden været til eksamen i Skriftlig dansk fremstilling.
Der var et oplæg hvor man skulle skrive et debatindlæg til en avis, ud fra en artikel som handler om en mand ved navn Mark Bauerlein som mente at ungdommen ny til dags bliver dummere og dummere, pga medier som Facebook, YouTube, og MySpace. Jeg blev meget provokeret af denne udmeldelse og jeg valgte det emne (og den fik hele armen Wink )

Da jeg så sad og skrev fik jeg en pludselig idé.

Det har måske ikke så meget med emnet og gøre, men det var derfra jeg fik min inspiration.

Jeg vil se hvad jeg kan nå og udrette på Internettet inden for en tidsramme (er ikke helt afgjort endnu)
Jeg er ikke helt kommet frem til hvad jeg vil udrette, men det har da i hvert fald fået mig til at erhverve mig en ny bærbar som er lidt mindre en min nuværende, så jeg kan sidde overalt.

Jeg vil nok udforske de sociale medier lidt, e-bøger, podcasts, og muligvis v-blogs er indblandet her.

I må hjertens gerne komme med jeres indput om hvad i syntes om mit mål her, eller komme med jeres indput på ting som jeg kunne foretage mig.

Samtidig vil jeg invitere dig til at tilslutte dig mig hvis det lyder spændende, målet er : Hvad kan jeg/vi udrette på (tidsramme) på Internettet.
Du kan vælge dig alle kategorier, måske som min mentor, eller komme med dit indput hele vejen i gennem forløbet. Eller du kan være med til at "Make it happen"

- Det kunne faktisk være utrolig spændende at se hvad en flok mennesker kan udrette på Internettet indenfor en tidsramme.

Er det noget du kunne være interesseret i ?
Hvis ikke så kom alligevel med dit input! Wink

Skriv :-)

Mathias Christoffersen

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 14:09

Hej Mathias :-),

Absolut en sjov tanke!
Hvad med at få fikset finanskrisen? Det ville der sku være et behov for :-)! Tid: en uge!

Hmm kommer meget an på hvad der interesserer dig jo.. Al-Quada bruger nettet til at udrette skidte ting, Dansk Røde Kors bruger det til at hive penge ind til nødlidende :-)... Der kan stables mange ting på benene via nettet.
Se bare den - sjove men mærkelige - event der kørte på Facebook. En flok mennesker besluttede at gå ind i Magasin på et bestemt tidspunkt - mener de alle sammen havde maske på - gik rundt i tyve minutter og forlod butikken igen.. En event der blev til i en facebook gruppe.. :-)

Så skal det forbedre samfundet, være et gimmick-event-stunt, gøre dig til millionær eller? :-)

Mange hilsner,
Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 14:16

Det ville være dejligt hvis jeg kunne blive millionær. - Men det er ikke min hensigt.

At forbedre samfundet ville også være kanon!

Men jeg er egentlig slet ikke på vej den vej. - Jeg blev provokeret af den dansk eksamen (som i øvrigt gik rigtig godt) At ham Mark Bauerlein havde skrevet 300 siders report om hvor dovne og dvaske unge mennesker er, og at det er Facebook, YouTube og MySpace og endda Google der er skyld i det her.

Jeg tror egentlig jeg vil se hvad Internettet er for en størrelse, og køre et lille forsøg på Twitter hvordan jeg kan få flere followers også skrive om min metode.
Jeg har utrolig mange ting jeg kan hive frem jeg vil. - Og måske giver det ikke mening, fordi jeg ikke er andet end nysgerrig og egentlig ikke har en tanke med at hive penge hjem til nødlidende, eller forbedre samfundet. - Jeg er bare nysgerrig og oprørst af natur.

Dog hvis jeg samtidig med mit forsøg her kan forbedre samfundet eller samle penge ind, så vil det sætte mig i mit es, men nej det er ikke min tanke for nu. hehe.

Wink

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 14:17

Det ville være dejligt hvis jeg kunne blive millionær. - Men det er ikke min hensigt.

At forbedre samfundet ville også være kanon!

Men jeg er egentlig slet ikke på vej den vej. - Jeg blev provokeret af den dansk eksamen (som i øvrigt gik rigtig godt) At ham Mark Bauerlein havde skrevet 300 siders report om hvor dovne og dvaske unge mennesker er, og at det er Facebook, YouTube og MySpace og endda Google der er skyld i det her.

Jeg tror egentlig jeg vil se hvad Internettet er for en størrelse, og køre et lille forsøg på Twitter hvordan jeg kan få flere followers også skrive om min metode.
Jeg har utrolig mange ting jeg kan hive frem jeg vil. - Og måske giver det ikke mening, fordi jeg ikke er andet end nysgerrig og egentlig ikke har en tanke med at hive penge hjem til nødlidende, eller forbedre samfundet. - Jeg er bare nysgerrig og oprørst af natur.

Dog hvis jeg samtidig med mit forsøg her kan forbedre samfundet eller samle penge ind, så vil det sætte mig i mit es, men nej det er ikke min tanke for nu. hehe.

Wink

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 15:34

Hey :),

At få flere followers på Twitter er vel ikke en direkte modsigelse af hans 300 siders 'sløve padder der sidder og bruger fire timer i sofaen foran Facebook/Twitter'? :-) Men ved at samle en masse på Twitter kan du selvfølgelig få stablet noget på benene.

Smid din twitterprofil herind, så vi kan se hvad du finder på :)

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 16:00

Spædende ide! :)

Håber din eksamen (hvis det  var det) gik godt.

Synes du skal finde ud af, hvad folk bliver irriterede over i dagligdagen, og tage den fra der af!

Held og lykke. Cool

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 20:33

Christian Jørgensen:

At få flere followers på Twitter er vel ikke en direkte modsigelse af hans 300 siders 'sløve padder der sidder og bruger fire timer i sofaen foran Facebook/Twitter'? :-) Men ved at samle en masse på Twitter kan du selvfølgelig få stablet noget på benene.

Smid din twitterprofil herind, så vi kan se hvad du finder på :)

True that.

Her får du I min Twitter profil - www.twitter.com/mchristoffersen

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 20:34

wolfie:
Synes du skal finde ud af, hvad folk bliver irriterede over i dagligdagen, og tage den fra der af!

Vil du definere det lidt bedre - Fordi kunne godt se at det ville være godt, og kunne helt sikkert også være spændende!

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 22:20

Bare lige for en update.

Så starter jeg mit projekt i morgen.

Jeg vil bl.a arbejde med emner som:

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Lære og bruge SEO på website, eller blogs.

Podcasting

E-books

Få succes på Twitter og Facebook.

Undersøge områder som – Web 2.0

Hvad bliver folk irreteret over i hverdagen? - Sociale Medier.

Arbejde med personlig branding.

- Det er nogle af emnerne, så jeg får travlt den næste måned.
Men jeg vil være med til at skabe røre i Sociale medier i Danmark! - Det kunne blive spændende, og det er mit mål at blive nævnt som en der har været med til det.
Nu tænker I nok at det er et stort mål, og meget svært. - Det tror jeg også det er, men hvad er man uden mål og drømme?

Jeg vil twitte om mit projekt hver eneste dag, og ofte.

Så hvis I er blevet lidt nysgerrige, så følg mig da på www.twitter.com/MChristoffersen

Bedste Hilsner -
Mathias Christoffersen

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 00:00

spænedene :D hold os opdateret tak

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)