Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung programmør i klemme

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle (:

For ikke at gøre det hele aaaalt for lang, så vil jeg komme med en lidt "cutted" version.

Jeg har siden 1999/2000 programmeret, og selv i dag brænder jeg stadigvæk for det!

Jeg har kompetencer indenfor PHP, CSS og self. JS (bl.a. Lib/Ajax), og kan arbejde med bl.a. Photoshop og 3DMax.

Jeg har både prøvet HTX - komIT/Design linjen, hvor jeg måtte vælge fra, pga. jeg intet lærte da min lærer var for langt bagud i udviklingen.

Foruden det har jeg været på Teknisk skole - Multimedie udd. men igen det samme problem.

Vores eksamensopgave var at lave en gæstebog og forklare de funktioner vi havde brugt der i..

Pointen er;

at jeg nu er arbejdsløs, og ser det som en mulighed for måske at kunne finde et godt netværk og et godt job.

Så jeg råber ud, og spørger om nogen har mod, til at høre lidt mere omkring mig, og se hvad jeg har at byde på?

Jeg bor pt. i Århus, men det betyder ikke det helt store for mig - så jeg er ikke bange for at flytte, hvis lejligheden byder sig.

Er der nogen, som søger en ung og energisk programmør? (:

Shout ouuut! :D

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:12

Jeg sender dig lige en PB, måske det er noget som har din interesse...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:14

Jeg har smidt dig en mail :)

Fra Herlev
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 47
Fra  StudioOne Skrevet kl. 15:24

Hvorfor starter du ikke op freelance? Jeg er sikker på, at der er massere af virksomheder der kunne være interesseret i at hyre en programmør på freelance-basis.

F.eks. laver vi en del web-design og mangler til tider en programmør som kan assisterer med det tekniske. Her kunne en freelance programmør sagtens være svaret for os og sikkert mange andre i samme situation  Smile

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 08
Skrevet kl. 15:33

Hejsa Gitte

Jeg ville utrolig gerne starte mit eget op - men især pga. krisen lige nu, har jeg på ingen mulighed kapitalet til det.

Med krisen i bagtankerne, så er det også blevet endnu sværre at finde en "sponsor" (:

Men det er helt klart min store drøm

Josef

Fra Herlev
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 47
Fra  StudioOne Skrevet kl. 15:36

Hej Josef.

Det behøver ikke at koste det vilde at starte selv. Smider dig lige en PB.

Hilsen Gitte

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 08
Skrevet kl. 15:39

Hej Gitte

Det er bare helt okay

Men til dit svar - så både og.

Jeg sidder med personlige udgifter, til bl.a. lejlighed internet osv. for 8000 kr om måneden.

Og nu var jeg er uden job - fordi jeg blev fyret som Manager fra McDonald pga en uoverenstemmelse med min chef- er det nu endnu hårdere for mig at holde mig selv kørende.

Jeg har desværre ingen kontakt til mine forældre, og kommunen vil ikke rigtig have noget med mig at gøre. Så jeg er lidt på skideren for at sige det mildt (:

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)