Hejsa alle (:
For ikke at gøre det hele aaaalt for lang, så vil jeg komme med en lidt "cutted" version. Jeg har siden 1999/2000 programmeret, og selv i dag brænder jeg stadigvæk for det! Jeg har kompetencer indenfor PHP, CSS og self. JS (bl.a. Lib/Ajax), og kan arbejde med bl.a. Photoshop og 3DMax. Jeg har både prøvet HTX - komIT/Design linjen, hvor jeg måtte vælge fra, pga. jeg intet lærte da min lærer var for langt bagud i udviklingen. Foruden det har jeg været på Teknisk skole - Multimedie udd. men igen det samme problem. Vores eksamensopgave var at lave en gæstebog og forklare de funktioner vi havde brugt der i..
Pointen er; at jeg nu er arbejdsløs, og ser det som en mulighed for måske at kunne finde et godt netværk og et godt job. Så jeg råber ud, og spørger om nogen har mod, til at høre lidt mere omkring mig, og se hvad jeg har at byde på? Jeg bor pt. i Århus, men det betyder ikke det helt store for mig - så jeg er ikke bange for at flytte, hvis lejligheden byder sig. Er der nogen, som søger en ung og energisk programmør? (:
Shout ouuut! :D |
Jeg sender dig lige en PB, måske det er noget som har din interesse...