Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Man kan ikke lave omelet uden at slå æg i stykker...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er en artikel om Google og nogle af deres flops - det er inspirerende at læse om HVOR mange ting de har søsat som ikke har virket (endnu) og se på de projekter der så rent faktisk virker.

Og nogle af tingene kan stadig nå at blive et hit. F.eks. bruges Google checkout af asiatiske spildistributører - og jeg er ret sikker på, at med mængden af asiater kan man kalde checkout en succes, selvom vi ikke bruger det herhjemme.

Google Chrome er ikke nævnt, men jeg vil nævne den for den bruges ikke så meget - og det er en skam. den har potentiale. Og så kan den noget som hverken FF eller IE kan - den kan vise alle programmer på Sputnik.dk uden at jeg skal klikke 600 gange for at se dem. Og det er da lidt af en bedrift :)

http://www.pcworld.com/article/146101/top_10_google_flubs_flops_and_failures.html

Hyg jer med læsningen om verdens største iværksætterfirma :)

Mette, som synes det er helt vildt sejt at ansatte skal bruge 20% af deres tid på egne projekter

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Ja jeg må give dig ret, det er spændende læsning. Der er mange ting jeg ikke vidste de havde lavet og størstedelen af dem er rigtige gode forsøg. 

men det viser også at firmaer af en vis størrelse, tror vi har brug for nye videoafspillere, videoformater mm. selv om de ikke har noget unikt at byde på....udover at de leder kunder hen til deres andre produkter.

Tanken om at man ikke skal være bange for at fejle, leder til min gamle filosofi om at "den bedste handling er handling!", man kan ikke blive ved med at regne sig frem til det optimale, nogen gange er man bare nød til at kaste sig ud i det og sige "sådanne gør vi"

Tak for linket..

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)