Investor til vind projekt.
Fra Lundby
Tilmeldt 22. Feb 08
Har i samarbejde med min kompangnon, stykket et vind projekt sammen.
Der er fundet en bank der vil investere i dette, det kræver dog en investering fra vores side på 200.000&euro ;
Disse er vi nu på jagt efter og er derfor villige til at sælge noget af projektet.
Der er en forventet forrentning på 10 % vid en vindfaktor på 0.65 i et land med en fakor 0,8 normalt.
Der vil ikke skulle stilles andet en en POF før bank lånet er på plads.
Håber der er nogle der vil være med til at løfte dette igang.
Hilsen
Shaddie
Svar
Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Hej
Hvor små bidder har I regnet med at sælge det i?
Det er vist stadig særligt attraktivt at lave små investeringer i vind, kan huske noget med at ved de første 15.000 man investerer i vind, er afkastet skattefrit !!
selvfølgelig er det sjovere hvis der er en eller to der bare smider pengene på bordet...
Svar
Fra Lundby
Tilmeldt 22. Feb 08
Vil da der er tale om en investering på 200.000 helst have en eller max to investore med.
Dette er fordi det er meget nemmere at blive enige om tingene hvis man ikke er flere.
Samtidig er der ikke nogen fare som jeg også skriver, da der ikke er nogen betaling af fee før lånet er godkendt.
Men at gøre det med små portioner af 15.000 , ville godt kunne lade sig gøre på et andet og senere projekt.
Tak for informationen.
Svar
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Bendtsen
Skrevet
29-04-2009 kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Shaddie
Er det muligt at få lidt mere information om projektet per e-mail, vi kunne godt være interesseret, selvom det ligger langt fra vores nuværende forretningsområder, men jeg mener der ligger en stor fremtid foran os på banebrydende vind projekter - og vi kunne da godt tænke os at være med alt efter projektets indhold og omfang.
Skriv venligst på m.bendtsen@privat.dk
MVH
Bendtsen
Svar
Fra Lundby
Tilmeldt 22. Feb 08
Hej Bendtsen
I skulle gerne have modtaget en mail fra Peter Bachmann igår, hvor der var en projekt beskrivelse.
Ville høre om vi skulle sætte et møde op, hvor vi kan gennemgå det i detaljer.
På forhånd tak
Shaddie
Svar
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Bendtsen
Skrevet
30-04-2009 kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Shaddie
Jeg har set på tingene og har meldt tibage til Peter om min beslutning per mail.
Bendtsen
Svar