Hej, Jeg er desværre løbet ind i et problem med mit nuværende hostingfirma - de er simpelthen nede alt for tit. De blev valgt pga jeg havde behov for et SSL-certifikat, da det er et krav fra det lettiske gateway firma jeg har tilknyttet min webshop. Så jeg skal altså ud at finde et nyt firma der også kan tilbyde mig dette certifikat. Hvem kan I anbefale og hvorfor? Dernæst vil jeg jo gerne ud af deres klør med mine penge, men de nægter at tilbagebetale for de måneder jeg ikke har brugt (ca. 10måneder). Har de ret til dette, når man nu ikke har fået den lovede vare? Tak for Jeres svar, Esben |
Hvis vi snakker om basal hosting uden de store dikkedarer, kan man overveje Surftown (som erhvervskunde!), hvor man kan tilknytte SSL certifikat. Det gør jeg selv brug af.
De fleste vil nok rynke på næsen af Surftown, men efter de lagde deres stil om (dvs. droppede cowboy-metoderne) synes jeg egentlig de gør det meget godt. Det eneste jeg har at brokke mig over er at de kan være lidt tunge at danse med hvis man har meget specielle supportanmodninger - men det plejer at ende godt.