Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af hosting-firma med SSL-certifikater

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sigulda, Letland
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er desværre løbet ind i et problem med mit nuværende hostingfirma - de er simpelthen nede alt for tit. De blev valgt pga jeg havde behov for et SSL-certifikat, da det er et krav fra det lettiske gateway firma jeg har tilknyttet min webshop.

Så jeg skal altså ud at finde et nyt firma der også kan tilbyde mig dette certifikat. Hvem kan I anbefale og hvorfor?

Dernæst vil jeg jo gerne ud af deres klør med mine penge, men de nægter at tilbagebetale for de måneder jeg ikke har brugt (ca. 10måneder). Har de ret til dette, når man nu ikke har fået den lovede vare?

Tak for Jeres svar,

Esben 

Esben Kalhøj, Letland

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 18:15

Hvis vi snakker om basal hosting uden de store dikkedarer, kan man overveje Surftown (som erhvervskunde!), hvor man kan tilknytte SSL certifikat. Det gør jeg selv brug af.

De fleste vil nok rynke på næsen af Surftown, men efter de lagde deres stil om (dvs. droppede cowboy-metoderne) synes jeg egentlig de gør det meget godt. Det eneste jeg har at brokke mig over er at de kan være lidt tunge at danse med hvis man har meget specielle supportanmodninger - men det plejer at ende godt.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:28

Hej Esben

Jeg vil gerne tage et kig på din kontrakt for dig og se om der er noget at gøre, men jeg tvivler. De er ofte udfærdiget sådan at bordet fanger, og hvis deres netværk er noget lort så ved de det og så tager deres kontrakter højde for det.

Men du skal ihvertfald være velkommen til at hive fat i mig så kan vi tage en snak om dels hvad du har behov for fremadsigtet, samt om der er noget at gøre ved det gamle selvskab.

du kan fange mig med det samme på 41 28 28 08 , eller på mmc@mc-solutions.dk

Dbh

Mikkel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)