Hej jeg har for 2½ månden siden startet op som vognmand med en kassevogn og har fast kørsels men mit problem er så nu har jeg fundet ud af at jeg står i RKI så er man bare låst fast i form at man over hovet ikke kan få et Brændstofkort nogen steder men jeg er ved at komme ud af RKI men det vil tage 1 år i nu inden jeg er ude men intil da har jeg problem med et tank kort jeg skal bruge et euroshell kort da jeg kan resikere at komme til at køre i udlandet er der nogen der har en god ide til hvad jeg kan gøre jeg kan ikke sprog til evt udlansk kort er der en der kan hjælpe mig til hvad jeg gør betalingen på evt et kort skal nok blive betalt
mvh LS-Transport Søren Christensen E-mail ls-transport@mail.dk |
Hej Søren!
Tillykke med din vognmands forretning.
Hvor er det du har fast kørsel, for nogle firmaer har nogle aftale hvor man kan får både dieselkort og rabatter.
Her kan nævnes: Årstiderne, Dansk Pakke Distribution (DPD), mener også kurergruppen har sådanne aftale men er ikke sikker.
Hvor har du bilen fra? Har du købt den kontant eller på leasings kontrakt?
Vi har selv leaset vores bil, det har vi Hos SAC leasing og her har vi fået dieselkort med rabatter og uden de større undersøgelser, for SAC leasing har jo godkendt os til at Lease en bil.