Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

salgspartner/Engel søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

På hvilken googlesøgning finder man kontakten til den person/gruppe der kan hive et produkt til underskreven kontrakt?

Det er et it-produkt med en kundegruppe på under 50 stk i danmark - dvs sælgeren skal være klar i spyttet og ikke tabe kunderne.

Hvad gør man? hyrer et sælgerfirma - eller tager et cbs kursus og laver selv salget om nogle år?

Spøg til side, hvordan pokker finder man samarbejdspartnere via nettet? på amino? tager man en runde hos connectdanmark?

Jeg har ikke brug for en canvas sælger, eller en smart-i-en-fart type. produktet er b2b og skal dække en ny niche i markedet - dvs sælger skal ikke konkurrere med andre produkter (endnu). Og som al anden er dette jo ikke målrettet danmark mere end som "dummy"-land.

Hvordan pokker får man kontakt til personer med kontakter? Skal man ringe dørklokke hos Hr. Tuborg og lignende ildsjæle som har fundet vejen og måske vil åbne nogle døre?

Mvh

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 09:58

Spændende problemstilling.

Vil det give mening at kontakte et par mindre, selvstændige IT virksomheder, der allerede arbejder med andre niche-produkter. I kunne så indgå en aftale om, at de har eksklusiv-rettighederne til 10-15 kunder og hvis salget til disse er acceptable, kunne de dække resten af Danmark også.

Du skal dog sikre dig, at de er ligeså engagerede omkring produktet som dig selv, og det ikke blot bliver endnu en del af deres portefølje af produkter.

Ellers kan jeg ikke lige forestille mig, hvor du skal finde en salgspartner, men der skal nok komme andre/bedre forslag. CBS lukker vist snart for intake til næste semester ;)

Mvh,

Michael

Fra Odense NV
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 58
Fra  DANHILL ENERGY SOLUTION Skrevet kl. 13:40

Hej,

Jeg tror desværre ikke at et kursus hos CBS kan løse problemet. Jeg tror man skal være født til sælger. Jeg har været sælger hele mit liv, og jeg syntes stadig det kan være svært at komme ind til rette modtager.

Er der tale om noget unikt eller bare en god ide? Er det noget man kan tage med sideløbende, skal man være IT-freak?

Agenten

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:51

HEj

kunne måske lyde spændende??

er sælger og har solgt it løsninger før,   crm,cms,seo,store og små løsninger,shops

måske jeg kan hjælpe??

Mvh

M.A

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)