Bytte: du får tekstproduktion, jeg får animeret noget grafik i flash. Jeg vil gerne spare noget tid i forhold til at skulle animere i Flash (jeg kan godt men det tager bare et stykke tid), og brug tiden på tekst og grafisk layout istedet. Derfor søger jeg én der vil bytte: Jeg tilbyder dig tekstproduktion, korrekturlæsning, produktion af brochurer, oversættelse mellem engelsk og dansk, eller lignende. Min force er er komponere en tekst så den i samspil med dit grafiske udtryk rammer din målgruppe bedst muligt. Derudover kan jeg hjælpe dig med bredere design, der er anderledes og opsigtsvækkende. læs teksterne på www.millerquest.dk eller www.whatscooking.dk eller check designet på http://gastrodenmark.com/demo/ Til gengæld beder jeg om at du samler mine baggrunds billeder og 3 components, i en samlet Flash-fil - inklusive menustrukturer for komponenterne. håber at høre fra dig, du kan skrive til mig på emailtilmikkel@yahoo.dk
|
Bytte: du får tekstproduktion, jeg får noget Flash: grafikanimation og 3 components
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)