Nu er Kina jo et stort land, så du er nød til at komme med lidt flere informationer. 1. INCO term (hvordan har du købt varerne - FOB, EXW eller)? 2. Hvilken lufthavn skal godset sendes fra i Kina? 3. Hvor skal godset leveres i DK? 4. Hvilken type gods er det (varebeskrivelse)? 5. Er mål og vægt pr. palle eller total?
Undskyld jeg lige bryder ind her, men kan se det er længe siden
Jeg søger også oplysninger om fragt fra Kina. Det drejer sig om:
a) Ca. 75 kg modetilbehør, tror højest det fylder 1CBM
b) Jeg køber varerne Ex-factory (de skal hentes på fabrikken i ShenZhen provinsen)
c) Det skal leveres i København.
d) Jeg vil tro det skal med luftfragt da jeg har lidt travlt med at få det hjem når det er færdigproduceret omkring d. 1. august. (Helst ikke mere end en uges transporttid)
hmm... så vidt jeg kan se har jeg ikke noget postnummer. Men det ligger FuMin Village, GuanLan Street, Bao'An District i ShenZhen.
Til en anden gang så vil det være rigtigt smart hvis du køber varen FOB lufthavn eller Havn.
Iøvrigt er det vigtigt at du kender de eksakte mål og vægt på kassen, da der kan være tale om volumen gods div. at det fylder meget i forhold til hvad det vejer og det kommer du naturligvis til at betale for.
Har du 75 kg og det fylder en kubikmeter kommer du som minimim til at betale for 167 kg luftfragt. Du skal nok forvente vente at det bliver en halvdyr fornøjelse at få varerne hjem med fly.