Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Promovering af Amino-kontorfællesskabet Duckyard

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede i januar sidste år et kontorfællesskab, et lille et med 10 pladser, hvor jeg gerne ville samle mange af de spændende menesker der var på Amino. Indtil nu har det gået rigtig fint - men virksomheder udvikler sig jo - og dermed er nogle på vej videre, en har fået job i Malmø og én i Dubui.

Det hele er gået lidt stærkt - og nu begynder der at dukke ledige pladser op hernede - så mit spørgsmål - hvordan jeg lokket ny beboere til kontorfællesskabet.

Jeg har gået og pønset på følgende ideer:

• Bordfodbold-turnering for Amino'er. Hvor vinderen kan få en gratis plads i en måned eller får et gavekort på én de kan give en anden iværksætter.
  • Man arbejder sin kontorplads af - altså f.eks. 10-15 timer om måneden i stedet for husleje - kræver selvfølgelig folk har nogle evner der er eftertragtet.
  • Første måned gratis

Overvejer også om prisen skal sættes en smule ned - prisen er pt. på 2875 pr. måned - mange steder er det billigere - dog også steder det er dyrer. Overvejer noget med at sige at hvis kontorfællesskabet er fyldt op så sidder alle til 2.500 pr. måned.

Kom gerne med forslag og tanker.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 14:19

Nu kunne jeg forestille mig dine største mulige "kunder" er dem som sidder og arbejder hjemmefra. Jeg tror ikke prisen vil ændrer noget, så hellere køre på noget gratis frugt eller lignende gode.

I høj grad så tror jeg du skal sælge konceptet på hvad man får ud af at sidde i et kontorfællesskab.

• Øget produktivitet
  • Sparringspartnere
  • Mulighed for at bytte håndværk
  • Etc. 

Jeg må indrømme at jeg ikke kan fine på meget mere, men det kan du/i nok selv

Jimmy

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 14:21

Puha, nogen gange læser jeg selv hvad det er jeg har skrevet, og det er altså ikke altid det er lige kønt :D 

Jimmy

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)