Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjæælp.. Wordpress er helt nyt for mig, jeg har oprettet en blog med standardtemaet, men ønsker at skifte til http://themeshaper.com/demo/thematic/,

Hvordan gør man?? Jeg har forsøgt at følge vejledningen, har downloadet og unzippet filen, men hvor er det så lige, den skal uploades.. og hvorfor kommer der mærkelige fejlmeddelelser, når jeg forsøger at uploade?

På forhånd mange tak:)

Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 09:43

Hej Louise

Inde i serveren skal du gå ind på wordpress filen så tryk på wp-content derefter skal du trykke på themes også oploader du bare filen også er det bare at aktivere

God fornøjelse

MVH Andreas Jensen

Tilmeldt 26. Feb 09
Skrevet kl. 09:55

Jo tak for din hjælp.. men hvor finder jeg det wp content, er det et sted på bloggen eller? Hvordan aktiverer  jeg det nye tema.. jeg går ud fra, at det skal unzippes, før det kan uploades, det siger manualen?

Mange tak, louise

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 09:59
  1. Unzip filen
  2. åben dit ftp-program
  3. gå ind i folderen wp-content
  4. gå ind i folderen themes
  5. kopier thematic-folderen derind (wp-content/themes/thematic)
  6. gå ind i wordpress admin-delen
  7. klik på "appearence" i menuen
  8. Thematic-temaet skulle nu gerne kunne ses i oversigten over installerede temaer
  9. klik på thematic
  10. tjek din blog, og se, om ikke den nu kører med thematic

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Tilmeldt 26. Feb 09
Skrevet kl. 10:05

tak for det.. jeg prøver igen:)

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 10:08
Tilmeldt 26. Feb 09
Skrevet kl. 10:20

Mange tak, lige nu er jeg mest interesseret i at få skidtet til at virke! I går prøvede jeg at uploade det nye tema, det lykkedes så ikke lige, men det værste er, at nu kan jeg overhovedet ikke logge på, hel siden er fyldt med denne slags advarsler:
Warning: include_once(/mounted-storage/home34b/sub001/sc27940-XRZZ/www/wp-content/plugins/thematic/) [function.include-once]: failed to open stream: Success in /mounted-storage/home34b/sub001/sc27940-XRZZ/www/wp-settings.php on line 473

Hvad gør jeg nu?? Det underlige er, at bloggen er der stadig og ser ellers ud som før:/
louise

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Fra  catch! Skrevet kl. 10:42

Louise:
Hvad gør jeg nu?? Det underlige er, at bloggen er der stadig og ser ellers ud som før:/

Link?

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Tilmeldt 26. Feb 09
Skrevet kl. 10:50

det er www.projekthæftet.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Fra  catch! Skrevet kl. 10:53

Er du sikker på, at du har lagt filerne under "themes" og ikke under "plugins"?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)