|
Hej østjyske Aminoer, Vi får sandsynligvis et par kontorer ledige her i maj/juni i størrelsen 25-40 kvm, det ene større end det andet, så jeg tænkte jeg ligeså godt kunne stikke en finger i jorden og høre om der var interesse. Kontorerne indgår i et større kontor med 4 lokaler + fælles mødelokale, hvor vi selv bruger de 2 lokaler. Der er altså fælles indgang udefra, men selvfølgelig egen lås på dør til de indviduelle kontorer. I kontrakten er inkluderet adgang til thekøkken, toilet, fri kaffe/the, internet, el, vand, varme og adgang til superlækkert mødelokale. Hele arealet er i flot gennemført stil a la herskabslejlighed, med højt til loftet, hvide vægge og slidstærke gulvtæpper. Vi arbejder selv med internetudvikling/-markedsføring og det sjoveste ville da være at få nogen ind man kunne ping-pong'e med, men som udgangspunkt har vi ikke nogen forbehold. Vi er glade og åbne mennesker! :) Jeg forestiller mig en fornuftig pris i omegnen 2500 kr/mnd for det lille og 4000 kr/mnd for det store, da det store også har en helt fantastisk udsigt. Men jeg er faktisk ikke helt sikker på kvm-mål osv pt, så mere detaljeret information kommer lige lidt senere. |
Kontorer udlejes i Horsens centrum, 25-40 kvm
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem