Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en billig hjemmeside løsning.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Jeg kan måske også tilbyde dig en løsning – hvor avanceret skal den være?

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 10:24

Hej Mathias,

Du er også velkommen til at kontakte mig. Se venligst referencer på min hjemmeside, hvor du også finder kontaktinformation Smile

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 10:31

Hej Reed.

Det er da et super "produkt" I dér sælger. Det skal have den rette platform, så I fremstår som et dygtigt professionelt firma.
Jeg har allerede nogle ideer til, hvordan din side kan optimeres, så den fremstår mere appetitlig og imødekommende.
Vi skal have fokus på jeres "produkt", så folk med det samme ved, hvad jeres site handler om.

Jeg er mest sulten på den grafiske del af opgaven, men jeg har en super samarbejdspartner, og vi kan sikkert løse din opgave for små 5000 kr.
Så får du også et top-tunet design samt et brugervenligt CMS, så du selv kan gå ind og rette i teksten på dine sider og kontaktoplysninger mv. Desuden kan duy også tilføje referencer afterhånden som I får flere kunder i butikken. :)

Du kan se nogle af de hjemmesider, jeg har lavet på min hjemmeside, som jeg selv har lavet- både kode og design: her:
http://www.lineofdesign.dk/index.php?page=html-css

Skriv en PM til mig eller kontakt mig via mail på sandiepsdk@yahoo, hvis du er interesseret.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 09:40

Hej alle sammen!

Tak for jeres henvendelser!
Vi overvejer lige også vender jeg tilbage til den som jeg mener giver det bedste til prisen.

Flere henvendelser er altid velkommene

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)