Hej allesammen. Har domænet www.fjernlock.dk tilsalg. Har ikke tid til mine projekter og dette sælges fra. Byd løs :) |
5 dkr
Hej allesammen. Har domænet www.fjernlock.dk tilsalg. Har ikke tid til mine projekter og dette sælges fra. Byd løs :) |
Det startet men ikke accepteret ;) |
45 kr |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
46, jeg flotter mig :) |
En der har den store pengepung fremme var ;) |
Jeg forudser en budkrig... 47,25.... |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
IHHHHHH!!!!!!!!!!! Niels gider fandme ikke de der useriøse bud som ikke er i hele kroner.. det ødelægger hele konceptet ved en budkrig.. amen..
mit bud består på 46 da jeg ikke antager at 47,25 er et seriøst bud da 25 øren er udgået, og man kan ihvertfal ikke indbetale andet end hele kroner over netbank!
:) |
Jeg har da ikke problemer med at betale med ører i Danske Banks Netbank.
|
Mit bud er da seriøst og jeg kan godt betale med øre i min netbank....har også et hemmeligt maxbud som jeg naturligvis ikke kan fortælle her.
|