Sammen med det digitale reklamebureau Retouch har jeg "soft
launchet" Mailiac.dk, der har til formål at hjælpe dig med, at lave bedre
nyhedsbreve, der sælger mere og samtidig få flere tilmeldinger til din liste.
Snart bliver Mailiac rullet ud via en række kanaler.
Inden det sker, skal der ligge materiale klar, der gør det endnu nemmere for
folk, at komme i gang med at skabe et bedre nyhedsbrev, der omsætter mere og
samtidig gør brugerne glade.
Der ligger allerede en masse ting klar, men vi vil gerne udvikle materialet med
baggrund i, hvad du søger svar på. Mailiac skal drives efter brugernes ønsker
og behov og ikke baseret på, hvad vi tror I gerne vil vide.
Derfor leder jeg efter virksomheder, der vil deltage i en
"Charlie-test" med fordele for dig, mod feedback til os.
Du skal:
-
Udfylde et kort spørgeskema
-
Være i gang med at udsende nyhedsbreve på
nuværende tidspunkt.
-
Teste den gratis konto vi stiller til rådighed
(intet krav om brug - men lur mig om du ikke vil elske det så meget, at du vil
bruge det fremover)
-
Give os feedback på din oplevelse
Til gengæld får du:
-
Gratis designet og udviklet nyhedsbrevsskabelon
med dit logo i
-
Gratis videoer med konkrete tips til, hvordan du
bruger systemet og øger omsætningen via dit nyhedsbrev
-
Gratis konto til udsendelsessystem
-
25% billigere udsendelser året ud (hvis du ønsker
at bruge det system vi stiller til rådighed)
Derudover:
De 5, der giver den bedste feedback i det sidste spørgsmål i spørgeskemaet, får
desuden en gratis rådgivningssamtale med mig. Jeg garanterer bedre åbnings-, klik- og konverteringsrater, hvis du implementerer
forslagene jeg kommer med. That's a promise =)
Hvis du finder det interessant, så kan du udfylde
spørgeskemaet her:
Deltag her
Det kommer ikke til at koste dig en krone - men det vil
hjælpe os med at hjælpe andre - og måske dig =)
Har du ikke lyst til at teste? Helt okay - men skriv en kommentar her i tråden,
hvis du har nogle spørgsmål til email marketing, har en konkret udfordring med
dit nyhedsbrev eller vil vide mere om Mailiac.