Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Feedback - Haves: Gratis nyhedsbrevsskabelon, 25% rabat og gratis rådgivning

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Sammen med det digitale reklamebureau Retouch har jeg "soft launchet" Mailiac.dk, der har til formål at hjælpe dig med, at lave bedre nyhedsbreve, der sælger mere og samtidig få flere tilmeldinger til din liste.

Snart bliver Mailiac rullet ud via en række kanaler.
Inden det sker, skal der ligge materiale klar, der gør det endnu nemmere for folk, at komme i gang med at skabe et bedre nyhedsbrev, der omsætter mere og samtidig gør brugerne glade.
Der ligger allerede en masse ting klar, men vi vil gerne udvikle materialet med baggrund i, hvad du søger svar på. Mailiac skal drives efter brugernes ønsker og behov og ikke baseret på, hvad vi tror I gerne vil vide.

Derfor leder jeg efter virksomheder, der vil deltage i en "Charlie-test" med fordele for dig, mod feedback til os.

Du skal:

• Udfylde et kort spørgeskema
  • Være i gang med at udsende nyhedsbreve på nuværende tidspunkt.
  • Teste den gratis konto vi stiller til rådighed (intet krav om brug - men lur mig om du ikke vil elske det så meget, at du vil bruge det fremover)
  • Give os feedback på din oplevelse

Til gengæld får du:

• Gratis designet og udviklet nyhedsbrevsskabelon med dit logo i
  • Gratis videoer med konkrete tips til, hvordan du bruger systemet og øger omsætningen via dit nyhedsbrev
  • Gratis konto til udsendelsessystem
  • 25% billigere udsendelser året ud (hvis du ønsker at bruge det system vi stiller til rådighed)

Derudover:
De 5, der giver den bedste feedback i det sidste spørgsmål i spørgeskemaet, får desuden en gratis rådgivningssamtale med mig. Jeg garanterer bedre åbnings-, klik- og konverteringsrater, hvis du implementerer forslagene jeg kommer med. That's a promise =)

Hvis du finder det interessant, så kan du udfylde spørgeskemaet her:

Deltag her

Det kommer ikke til at koste dig en krone - men det vil hjælpe os med at hjælpe andre - og måske dig =)

Har du ikke lyst til at teste? Helt okay - men skriv en kommentar her i tråden, hvis du har nogle spørgsmål til email marketing, har en konkret udfordring med dit nyhedsbrev eller vil vide mere om Mailiac.

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)