Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor skal man dog starte..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har længe gået med tanken om at ville starte min egen internetshop op, en shop der forhandler

Accessories til kvinder, men også forhandler tøj til deres små... fælles for det er da det skal være lækkert men til at betale, vil gerne henvende mig til den målgruppe der er bevidste om kvalitet  og mode men ikke har øknominen til at gå efter de dyre mæker....
jeg har sådan set godt styr på af får en flot hjemmeside op og køre og har også undersøgt alt det med skat man nu skal, men jeg synes det er svært at finde levandør, kan godt være jeg kigger alle de forkerte steder, jeg ville gerne kigge på både danske men også udlandske levandørere..
er der nogen der kan guide mig i en retning hvor jeg måske kan komme i kontakt med nogen..
Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 19:43

Hvor langt væk havde du regnet med? Der kan jo være noget arbejde i at handle med leverandører langt væk...

hvis det er i østen du tænker kan du kikke på sider som madeinchina.com og alibaba.com

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:52

jeg ville ern helst at danske leverandøre, MEN jeg synes udlandet laver noget er lækre ting dog som du selv siger er der mere arbejde i, og har også oplevet meeget svindel omkring netop kina hong kong områderne...

mine starts mål med dette er at gøre en meget interesse til virkelighed, og en virkelighe dr kan køre rundt...

jeg har altid siden handelskolen tænkt  over at starte noget op meen ja det først nu 10 år efter jeg virkelig går til den...

men som skrevet  mangler jeg bare at finde leverandøre som både macher min målgruppes pengepung samt smag...

så HJÆLP SØGES MEGET....alllt

har snakket med  lidt md folk der elv e startet om, men de er jo ik meget for at sige noget og nævne navne for at hjælpe mig videre.. såda er der jo..ben hård brance..

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 21:16

Hej Karina,

Allerførst skal du vide, at det marked som du påtænker at starte op i - er det allerhårdeste marked på nettet overhovedet. Der findes tusindvis af shops, der har kvinder og deres møgunger som målgruppe!

Nu er du heldigvis ikke gået igang endnu og allerhelst vil jeg fraråde dig at gøre det. Men hvis du alligevel vil starte op i dette marked, så skal du gøre følgende:

Undersøge markedet MEGET grundigt og finde nogle nicher/produkter, som ikke alle andre har. Når det er gjort, så skal du sætte dig ned og lave et velovervejet budget for det første år. HELE ÅRET. Ikke noget med kun et halvt år. Når det er gjort, så lægger du 50% til alle udgifterne (undtaget varekøb) og så skal der stadig være løn til dig selv. Ikke under 350.000, hvis vi snakker fuldtidsbeskæftigelse.

Endelig - når alt dette er gjort - så skal du på mindre end 5 linier kunne fortælle mig, hvor præcist du gør en forskel fra alle de andre - og kan du ikke det, så må du tilbage i tænkeboksen og finde et nyt koncept.

Det lyder nok ret hårdt, det jeg siger, men jeg siger det for at skåne dig for en masse ærgrelser og spildte penge. Du har tilsyneladende ikke det store kendskab til branchen og det gør kun udfordringen langt større.

Held og lykke med det!

Flemming

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)