Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælg varer via hjemmeside eller EBay Vs. Amazon

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er lidt nysgerrig efter af høre forskellige meninger ang. salg af varer på "personlig" hjemmeside Vs. EBay Vs. Amazon ?

Forskellen er vel stort set kun, at hvis man sælger over, eks ebay så betaler man et gebyr eller procent del af salget til ebay, men så er spørgsmålet vel, om det kan betale sig bare at bruge eks. EBay os så spare alt det penge halløj på sin egen hjemmeside, som der så bare kan fremvise billeder samt info om ens varer...

Hvad mener i glade aminoer ;-)

På Forhånd Tak

Mvh

Thomas

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 21:29

Det kommer helt an på dine ambitioner vil jeg sige :)

Nu bruger jeg QXL som eksempel. Der er mange som har lavet det til deres forretning, at sælge over QXL. For mig virker det dog meget mere proffesionelt at sælge over egen hjemmeside, dog kræver det også meget mere.

Det er blot mine tanker omkring det :)
Det skal dog siges jeg selv sælger mine varer over både DBA, QXL, og Trendsales.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:47

Det ene udelukker vel ikke det andet... folk der sælger varer via diverse sider som QXL, tror jeg ofte har direkte salg fra deres hjemmeside til kunderne bagefter.

Det virker også som om mange starter på disse sider for derefter at gå over til egne sider.... i stil med Macca der vist startede på QXL. (så vidt jeg husker...)

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)