Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmetryk på tøj

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Kan i huske de der man kunne udskrive og stryge på tøjet ?Hvor man de købes ?

Og findes der evt bedre løsninger som kan laves derhjemme ?

På forhånd tak

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 18:59

Som jeg ser det er det nok den eneste løsning der kan klares hjemme, men du kna jo betale dig fra det. Det kan gøres for 40,- pr. tryk.

Jeg ved ikke hvor man køber dem, men jeg har set det i en boghandel i Århus engang.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:04

Hej

De mærker kan købes i enhver boghandel. Med kontor artikler.

Du kan sagtens lave silketryk der hjemme, hvis det er det, køb eller lån et par rammer(væv 70), få en direkte kapilarfilm(Må ikke være geletine baseret), få lavet en repro film, og så en 15 min i solariet. eller ud i solen, hvis det skal være billigt.

Man kan købe farver til dette gennem nogle hobby butikker. Fx. http://pink-in.dk/produkter/index.html

/Kenneth

Tilmeldt 20. Apr 09
Skrevet kl. 19:08

Hej Kenneth.
Kan du evt huske hvad de hedder ? For ville søge lidt på nettet efter dem.
Den måde du beskriver, er det ikke kun til at farve eller misforstår jeg ? Eller hvordan virker det ? Kan man trykke papir på ?
(Beklager hvis jeg spørger dumt herSmile)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:17

Hej Rmadsen

Kan ikke huske hvad de her. Men det er jo enten strygemærker, transfer...Eller  Stryg på transfer

Det er nok der du skal hen.

Den anden måde er den måde, man professionelt trykker tøj på, med silketryk. Det er ikke kun ind farvning, og det er faktisk en meget udbredt hobby. Og mange laver mærkelige desigs på muleposer og andet. Man bruger bare lidt andre farver. Og det er industrirammer af polyester og aluminium. Og sådan en ramme koster fra ca. 500 kr + moms og op efter.

/Kenneth

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:53

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:36

cpufan:

Sjovt som folk aldrig svarer på det der bliver spurgt om, men kommer med alternativer i stedet forCrying

Jamen gør vi også.....Jeg for holder mig til følgende linie

Og findes der evt bedre løsninger som kan laves derhjemme ?

Da det klart er mere holdbart...Det andet må kun vaskes i koldt vand uden sæbe.

/KennethEmbarrassed

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 23:55

Hej

Avery laver nogle T-shirts transfers, som kan bruges til tryk. Der er 2 slags (en til lyse tekstiler og en til mørke). De er vældig fine og skal bare printes med det ønskede motiv og stryges på. Jeg har fundet nr. til dig på Averys side: C9405-5 hedder de.

Jeg har lavet nogle til ungerne og de holder udmærket. De er vasket ved 40 gr. og er stadig fine.. Om de så holder, ved jeg endnu ikke... De kan købes i boghandleren og med garanti også et sted på nettet :o)

Held og lykke med trykkeriet.

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Tilmeldt 20. Apr 09
Skrevet kl. 19:09

Tak for jeres brugbare svar :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:21

HP Iron paper hedder det.. Jeg har købt mit i bog og idé, og har også set en det en del gange i Netto.

Jeg har en datter på 6 år og har "testet" en del af de transfers der findes til hjemmebrug og HP iron paper er klart at foretrække.

Hvis det skal være proffesionelt er opstartsprisen ca 500kr pr transfer, men så har du mulighed for at bruge det samme igen og igen. www.cphww.dk kunne være en mulighed for dette.

/Flemming

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)