1 til 2 PHPprogrammører søges til udvikling af web baseret kundestyrings og opgavestyringssystem. Du skal være ekspert i php/mysql, være fortrolig med AJAX/DHTML, gerne et eksisterende framework, så den dybe tallerken ikke skal opfindes på ny. Applikationen der skal udvikles er et slags mini crm. Det vil sige kunder, medarbejdere, og medarbejderes opgaver hos kunder.
Det skal ikke udvikles som et modul til et eksisterende cms, men som en standalone applikation/portal.
Kontakt mig for mere information. Du må gerne kunne starte ASAP.
Apropos, at den dybe tallerken ikke skal genopfindes, så skulle du måske kigge på http://tasks.dk/, det er Uffe Fey, der laver systemet. Han er meget aktiv her inde på Amino, og sikkert åben for et samarbejde, hvis du spørger ham. Samtidigt slipper du for en masse udviklings- og vedligeholdelses omkostninger!
Kunne du ikke smide lidt mere information omkring projektet til kontakt @ jhhsoftware.dk ?
har i eventuelt overvejet at få det bygget op som et c#/mysql program til windows? eller vil i gerne holde jer til en online løsninge, i begge tilfælde er jeg rimelig sikker på vi kan være behjælpelige...
Jeg synes det lyder som en god ide at få lavet sådan et system og jeg vil gerne hjælpe dig.
Vi har nogle rigtig dygtige PHP programmøre, som helt sikkert vil kunne hjælpe dig. De har meget stor erfaring med PHP, MySQL og et framework der hedder jQuery. Vi har tidligere leveret lignende systemer til andre kunder, så vi har erfaring med CRM systemer. Det vil være muligt at de kan begynde inden for meget kort tid.
Du skal være velkommen til at kontakte mig på troels@burnzone.dk eller tlf. 27 84 75 05 så kan vi snakke lidt nærmere om ideen og hvad du gerne vil have lavet.
Vi ser frem til at høre fra dig.
Med Venlig Hilsen
Troels K. Christensen
BurnZone Software