Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør til opsætning af Dandomain shops søges på fuldtid eller deltid(København)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi søger en person som har erfaring med opsætning af designs i Dandomains webshopsystem.

Er du desuden en haj til kreative løsninger, og mener du alt kan lade sig gøre er du godt på vej.

Hvis du har erfaring med opsætning af designs i Wordpress og HTML/CSS er det desuden også en fordel.

Vi er et lille firma med to mand(ejere) på fuldtid, og en enkelt deltidsansat på vores lille kontor på Nørrebro i København. Derudover har 8 deltidsmedarbejdere, som arbejder hjemmefra.

Vi har et hyggeligt kontor på Esromgade 15 på Nørrebro, hvor du også tilbydes en god frokostordning.

Send CV og en kort ansøgning direkte til mig på nikolaj@standoutdesign.dk.

Jeg håber vi snakkes:-)

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 16:27

Kunne I vaere interesserede i noget samarbejde firmaerne imellem? Vi staar ofte for projekter af den type du omtaler.

Send mig eventuelt en mail paa adam@bezot.com

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:29

Denne er stadig meget aktuel såfremt der skulle være interesserede. Fand mig på nikolaj@standoutdesign.dk

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:44

Hej Nikolaj

Jeg har gennem de sidste tre aar tilbudt den service du forespoerg, nemlig progrmmering af hjemme sider.

Prise er var fordel samt at vi har danske lederer der sikre at dine opgave loeses rigtigt

Du kan kontakte mig paa email durian79@gmail.com

Hilsen Michael

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)