Hejsa alle Amino'er! Jeg søger nogle personer der kan bidrage til et større projekt omkring en form for lagerhotel! Jeg har fundet en location på Fyn tæt ved motorvejen hvor man kan få meget billige m2'er. Ideen med projektet skulle være at folk med internet butikker skulle kunne lager deres produkter på dette lager. Desuden skulle dette projekt kunne stå for pakning og udsendelse af deres vare. Der skulle være mulighed for handle på tværs af net butikkerne. Det vil sige at virksomhed A som har købt for 500.000 kr sommer hatte, skal kunne tilbyde de andre der er med i webhotellet at sælge disse. Det vil sige at virksomhed B kan tilføje disse sommer hatte på deres webshop til en minimums salgs pris, uden selv at skulle ud at købe et lager af disse. Dette giver mulighed for at de enkelte webshops kan få flere produkter på deres webshop uden at skulle ud at investere! Der findes i dag dropshipment, men med dette koncept ville man kunne tilbyde webshops en meget bedre løsning, da alle vare findes et sted! Desuden ville man kunne lave nogle rigtig gode fragt aftaler osv.. Hvis der er nogen der er interesseret i at deltage i dette og har minimum 100.000 kr. at investere så skriv til mig på remy@680.dk Der er nogle flere vinkler som vil gøre konceptet meget mere attraktivt! Men disse er nogle vi skal arbejde lidt på. Jeg håber at kunne samle 4-5 personer der kunne være intereseret i at deltage aktivt i opbygningen af denne virksomhed. Jeg høre også gerne for personer der kun vil være investorer. Der skal ikke betales nogle penge før vi har besluttet at danne virksomheden.
|
Hej Remy.
Jeg ved du ikke bryder dig om mig og nok derfor ikke ønsker at samarbejde med mig, men:
Har du gjort dig nogle tanker om hvad det skal koste kunderne at få sendt og modtaget deres varer fra dette lager? Skal der også være mulighed for at folk kan afhente på lageret - eller skal der kun kunne sendes?
Skal der betales pr. vare, pr. kg, pr. volumen eller hvordan? Hvordan med varemodtagelse, hvad skal det koste?
Når du nu ved at der mangler en kapitalindsprøjtning på 100.000kr - er det så fordi du har lavet et likviditetsbudget på sagen?
Jeg ved sgu ikke hvordan du har tænkt dig at samle alle webshops et sted - har du nogle geniale planer vedr. markedsføring da der jo er et kæmpe udbud af lagerhoteller allerede.
VH Jørgen Olsen