Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken hosting?

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Virum
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en chat der ikke kører optimalt på one.com

Så jeg er på udkig efter en hurtig host, der kan klare den. Det skal helst koste under 100 kroner om måneden.

Hosten skal kunne tage ASP og understøtte at man sender mails fra siden.

Nogen der har nogle gode ideer? :-)

Mvh. Kristoffer Dorph Olesen
Litrio - Danmarks nye ebogshandel

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 01:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristoffer

Hvis det er et dot COM domain vil jeg foreslå Bluehost.com, koster vist 500 kr om året, bruger det selv til mange af de Dot COM hjemmesider vi hoster da der er ubegrænset server plads.

Hvis du er meget i tvilv vil jeg gå til eksperterne og oprette en bruger på Html.dk og sprøge mig til råds der. Det er et MEGET omdiskuteret emne, men mange anbefaler bluehost.com, hvis det er et dot DK domaine bruger vil selv unoeuro.com, da det er billigt og meget stabilt.

Vi har endnu ikke oplevet at serveren har været nede.

Jeg vil fraråde dig SURFTOWN.dk, mange af vores kunder der har valgt selv, at stå for hosting har haft problemer med dem, og tit har serveren været nede i flere timer, hvor imens vores kunder ikke har haft en hjemmeside. Derud over skulle supporten ifl. vores kunder være meget ringe og meget langsom.

Held og lykke

Anders Therkildsen

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 02:54
Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:08

Anders Therkildsen:

Jeg vil fraråde dig SURFTOWN.dk, mange af vores kunder der har valgt selv, at stå for hosting har haft problemer med dem, og tit har serveren været nede i flere timer, hvor imens vores kunder ikke har haft en hjemmeside. Derud over skulle supporten ifl. vores kunder være meget ringe og meget langsom.

Hej Anders,

Kan du give mig nogle brugernavne eller domæner for disse sager - dem vil jeg selvsagt gerne kigge på ;-)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 12:13

Jeg blev anbefalet web10.dk til min hjemmeside, den skulle kunne tage de forskellige programmerings koder og være billig. Så jeg har netop købt domæne og webhotel for et år.

Hilsen Anne

Fra København NV
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:17

Jeg ville ønske jeg kunne hjælpe dig, da jeg selv ofte har ledt efter lignende i private sammenhænge, men faktum er, at så snart noget kører ASP, om det så er classic eller .NET, så er det på Microsofts platform og så er der pludseligt dyre licenser man skal tænke med i det.
Hvor har jeg revet mig selv i håret mange gange over at jeg ikke startede med PHP i stedet for mange år siden, så HVIS du har mulighed for at få nogen til at lave din chat til dig i PHP, så skulle det vist være noget nemmere at finde et så billigt og driftsikkert webhotel.

Måske er det et uholdbart forslag, I know, men "I feel your pain". Jeg håber du får et brugbart svar, hvis ikke du allerede har fået det af en anden. Ellers så held og lykke med hoteljagten Big Smile

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:34

Kasper FP:

så snart noget kører ASP, om det så er classic eller .NET, så er det på Microsofts platform og så er der pludseligt dyre licenser man skal tænke med i det.

Udviklingen af websites med Microsoft teknologi koster ikke "en bondegård". Du kan købe en computer med præ-installeret windows. Du kan downloade det nødvendige værktøj gratis fra Microsoft.

Med hosting, så koster det dig ikke ekstra for at blive hostet på en Windows server.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:47

Niels:
Med hosting, så koster det dig ikke ekstra for at blive hostet på en Windows server.

Well... dette er kun den halve sandhed Wink Microsoft skal jo have betaling for de licenser som ligger på hosting serverne. Spørgsmålet er så tit om hosting virksomheden sender regningen videre til kunderne. Umiddelbart vil jeg sige at hosting firmaerne ALTID sender regningen videre, med mindre de putter alt for mange brugere på hver server.

Bemærk også at skal du bruge MS SQL Server skal du typisk også punge ud. Dem som typisk reklamere med dette til lave priser er oftest Express versionen som koster gratis.

Skal du have "rigtig" hosting på MS platformen på et lidt større site, vil jeg som oftest anbefale en virtuel server et eller andet sted. Så ved man også lidt mere hvad man har at rafle med, end når man ligger i et lidt for billigt shared hosting miljø.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:51

Rasmus Lindgren:

Niels:

Well... dette er kun den halve sandhed Wink Microsoft skal jo have betaling for de licenser som ligger på hosting serverne. 

Kig på Surftown. Deres Windows koster det samme som deres Linux... eller også er et omvendt ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:56

Niels:
Kig på Surftown. Deres Windows koster det samme som deres Linux... eller også er et omvendt ;)

Hæ ja.. Og det gør One.com også, men dem ville jeg heller ikke vælge Smile

Det er lidt hvad man har behov for. Udfordringen er nu vi allerede har et site der har vokset sig for stort ift sit nuværende webhotel. Spørgsmålet er så om Kristoffer har en forretningsplan og rent faktisk tjener penge på sit site. Hvis han gør vil jeg anbefale en mere seriøs hosting udbyder (skal lige siges at jeg ikke selv sælger hosting :)), hvis han ikke tjener penge på sitet er der ikke meget andet at gøre end at prøve en af de andre billige udbydere (og krydse fingre).

Skal jeg anbefale nogen i den prisklasse bliver det også Surftown som har de fornødne resourcer ifm servere, supportere, kapital etc. (problemet er så stadig bare at du risikerer at komme på samme server som en 14-årig knejt der lige skal prøve lidt feeeed kode auf).

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)