Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en billig Webshop?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ami-gos

Jeg ville gerne høre folks mening om, hvad en god men billig webshop skal koste/koster? Jeg står og skal til at investere i en webshop for første gang, men jeg har kun Skannets at forholde mig til. Så er der nogen derude der ved lidt mere om det - og paste endelig et link til en udbyder, som i har haft god erfaring med.

Forsat god dag

Anders Therkildsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:27

Hej Anders,

Har endnu ikke haft den glæde af at have været webshop-ejer. Dog har jeg lavet en smule research omkring emnet før og en udbyder som Dandomain skulle være en rigtig god begynder webshop

Link: http://www.dandomain.dk/produkter/webshop-cms.html

All the best

Kasper Andreassen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:28

Hej Anders :)

Nu har jeg ikke den store erfaring med webshops ENDNU, men har lagt mærke til at flere og flere benytter denne:

http://www.prestashop.com/

Forsat god lørdag.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Skrevet kl. 18:38

Tak drenge :-)

http://www.prestashop.com/en/downloads/ ser rigtig interessant ud, vil jeg prøve at se lidt nærmere på. Men ville gerne høre en pris fra jer, hvad det cirka skulle koste, hvis man vil have nogenlunde frie tøjler. Hvis i ikke har et bud, så fortæl mig endelig hvormeget i selv synes er rimeligt?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:46
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:48

Hej Anders,

Kommer jo meget an på hvad den skal kunne. Er det samme som at spørge hvad man synes er rimelig at give for en bil - kommer jo også an på funktioner, hestekræfter, design, mærke, m.v. :-)

Lav en liste over de funktioner den skal kunne. Overvej om hvor vidt det skal være en webshop der skal integreres på en side eller det skal være en 'stand-alone-webshop' (ved ikke hvad det rigtigt hedder). Surf derefter lidt rundt og se hvilke funktioner de forskellige webshops har, hvad prisen er og husk også at kigge referencer - for at se om det ligner noget ala det du har tænkt dig :-)

Se evt. denne tråd, for at få et overblik over hvor mange der bruger hvilken type webshop: http://www.amino.dk/forums/t/56945.aspx

P.s. mange webshops er det også muligt at prøve en test-version i f.eks. 14 dage - så leg lidt med det og se hvilken der passer til dig ;-)

Held og lykke med det!

Kasper Andreassen

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Skrevet kl. 18:55

Det er selvfølgelig rigtigt :-) Ville også bare prøve at danne mig et billede af, hvad priserne lå på i al almindelighed. Bare gennemsnitsprisen på en helt standart webshop, hvad sådan en nu indeholder hvad der svarer til en "Magento business" pakke, men hvis den skulle bygges fra bunden af en programmør samt designer.

Go' lørdag

Anders Therkildsen

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Skrevet kl. 18:56

Tak for det gode svar forresten - Kasper!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:01

Priserne kan jo være skruet sammen på forskellig måde. Shoppen kan være gratis som fx Shopify, som jeg selv bruger. Shopify er som udgangspunkt gratis at bruge, men du kan så vælge mere avancerede abonnementer, så det koster et månedligt gebyr for "leje" og hosting samt et omsætningsafhængigt gebyr (%-sats pr. salg).

Venlig hilsen
Ole

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 19:59

Hej Anders.

Jeg kan tilbyde dig en køreklar webshop.

Skriv til mig på info@luxdesign.dk, hvis det har interesse :-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)