Jeg ville gerne høre folks mening om, hvad en god men billig webshop skal koste/koster? Jeg står og skal til at investere i en webshop for første gang, men jeg har kun Skannets at forholde mig til. Så er der nogen derude der ved lidt mere om det - og paste endelig et link til en udbyder, som i har haft god erfaring med.
Har endnu ikke haft den glæde af at have været webshop-ejer. Dog har jeg lavet en smule research omkring emnet før og en udbyder som Dandomain skulle være en rigtig god begynder webshop
http://www.prestashop.com/en/downloads/ ser rigtig interessant ud, vil jeg prøve at se lidt nærmere på. Men ville gerne høre en pris fra jer, hvad det cirka skulle koste, hvis man vil have nogenlunde frie tøjler. Hvis i ikke har et bud, så fortæl mig endelig hvormeget i selv synes er rimeligt?
Dansk hosting med speciale i magento https://www.magentohotel.dk/ , de plejer at sætte en test shop op til en sådan at man kan komme ind og rode lidt med det og se hvilke muligheder der er!!
Kommer jo meget an på hvad den skal kunne. Er det samme som at spørge hvad man synes er rimelig at give for en bil - kommer jo også an på funktioner, hestekræfter, design, mærke, m.v. :-)
Lav en liste over de funktioner den skal kunne. Overvej om hvor vidt det skal være en webshop der skal integreres på en side eller det skal være en 'stand-alone-webshop' (ved ikke hvad det rigtigt hedder). Surf derefter lidt rundt og se hvilke funktioner de forskellige webshops har, hvad prisen er og husk også at kigge referencer - for at se om det ligner noget ala det du har tænkt dig :-)
Det er selvfølgelig rigtigt :-) Ville også bare prøve at danne mig et billede af, hvad priserne lå på i al almindelighed. Bare gennemsnitsprisen på en helt standart webshop, hvad sådan en nu indeholder hvad der svarer til en "Magento business" pakke, men hvis den skulle bygges fra bunden af en programmør samt designer.
Priserne kan jo være skruet sammen på forskellig måde. Shoppen kan være gratis som fx Shopify, som jeg selv bruger. Shopify er som udgangspunkt gratis at bruge, men du kan så vælge mere avancerede abonnementer, så det koster et månedligt gebyr for "leje" og hosting samt et omsætningsafhængigt gebyr (%-sats pr. salg).