Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unik / fed reklamegave til kr. 100-300 søges

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg er ved at lave samarbejde med et forsikringsselskab, hvor gaven bliver en trygt version af min bog "Et Sikkert hjem" og en designer røgalarm (Snapalarmen) eller en pulverslukker. Det er nødvendigvis ikke vildt specielt, men sender tilgengæld et godt budskab og er samtidig brugbart for de fleste.

Målgruppen er dog ikke de helt unge

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:57

Hej Morten,

Det har du fuldstændig ret i - er ikke en gave du går den 'ekstra mil' for at få. Hvor stort et antal er der tale om, snakker vi 5 kunder om året eller 100? Man kunne give ting som Krydstogt-gavekort (Mini cruise) ud. Ved at hvis man bestiller et stort nok antal kan man sikkert få det til en meget favorabel pris, da de ikke tjener på selve billetten, men på det kunderne køber ombord.

Ellers er en elektronik-gadget jo altid noget som kunderne gerne vil ha' (mp3-afspiller, fancy ur, hvad ved jeg). Du kunne jo f.eks. gøre som flere online-poker-steder gør, tilbyde en større gave jo flere kunder man finder, lidt ala:

• 1 kunde = Vælg mellem: Ur
  • 2 kunder = Vælg mellem: Mp3 afspiller, fancygadget
  • 3 kunder = Vælg mellem: ??
  • 10 kunder = Vælg mellem: Fladskærms TV

Det er måske 1 kunde i hele din virksomheds "levetid" der nogensinde kommer til at have opfordret nok kunder til at få et fladskærms TV (Kan du sagtens få til 2.000 kr nu om dage), men dette er stadig et mål mange vil prøve at nå. Kunderne skal selvfølgelig ikke have først uret, så mp3-afspilleren og så fladskærms-TV'et - men forstås som at de optjener 'Credits' de kan bruge på det.

Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har siddet og savlet over den Full Tilt Mini man kan få, når man har 6.000.000 (eller hvad det nu er) point. Selvom jeg nok inderst inde nok ved at den største gave jeg nogensinde får råd til, bliver en sponsor-kasket.

Håber det giver mening - er stadig lidt bagstiv efter fødselsdagsfest igår, så kan sagtens ske at det ikke gør :-)

All the best

Kasper Andreassen

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 11:05

Hermed lidt gaveforslag fra Andando.dk

Mobiltelefonholder "Signal" - Pat Says Now computer mus - Bezzerwizzer Brætspil - Decision Maker - Nøglering "Detective"

Wenger foldekniv - Leatherman Serac minilygte - Zippo MPL / OUL lighter - ASP Mirage lygte - Multitool

Lommelærke - Rejseskohorn "Sir james" - Flaske / dåsekøler - Frisbee

... eller hvad men en personlig gave, som indgraveres med din kundes navn (og måske dit logo!):
visitkortetui - kreditkortholder - Zippo lighter - pengeclip - nøglering ...

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 22:04

Kasper-A:

Hej Morten,

Det har du fuldstændig ret i - er ikke en gave du går den 'ekstra mil' for at få. Hvor stort et antal er der tale om, snakker vi 5 kunder om året eller 100? Man kunne give ting som Krydstogt-gavekort (Mini cruise) ud. Ved at hvis man bestiller et stort nok antal kan man sikkert få det til en meget favorabel pris, da de ikke tjener på selve billetten, men på det kunderne køber ombord.

Ellers er en elektronik-gadget jo altid noget som kunderne gerne vil ha' (mp3-afspiller, fancy ur, hvad ved jeg). Du kunne jo f.eks. gøre som flere online-poker-steder gør, tilbyde en større gave jo flere kunder man finder, lidt ala:

• 1 kunde = Vælg mellem: Ur
  • 2 kunder = Vælg mellem: Mp3 afspiller, fancygadget
  • 3 kunder = Vælg mellem: ??
  • 10 kunder = Vælg mellem: Fladskærms TV

Det er måske 1 kunde i hele din virksomheds "levetid" der nogensinde kommer til at have opfordret nok kunder til at få et fladskærms TV (Kan du sagtens få til 2.000 kr nu om dage), men dette er stadig et mål mange vil prøve at nå. Kunderne skal selvfølgelig ikke have først uret, så mp3-afspilleren og så fladskærms-TV'et - men forstås som at de optjener 'Credits' de kan bruge på det.

Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har siddet og savlet over den Full Tilt Mini man kan få, når man har 6.000.000 (eller hvad det nu er) point. Selvom jeg nok inderst inde nok ved at den største gave jeg nogensinde får råd til, bliver en sponsor-kasket.

Håber det giver mening - er stadig lidt bagstiv efter fødselsdagsfest igår, så kan sagtens ske at det ikke gør :-)

All the best

Kasper Andreassen

Hej Kasper

Tusind tak for dine forslag - det er en rigtig god idé med en slags point system. Om ikke andet, så kan man jo ekperimentere lidt med fremgangsmåden. Og jeg har da ikke noget imod at sende et 50" plasmaskærm til en kunde - hvis de kan skaffe nok kunder :)

Jeg var også på et tidspunkt inde og kigge på www.rowbike.com De reklamerer med kontant afregning til folk der skaffer dem kunder. Det var jo også en mulighed.

Ellers så synes jeg stadig at ideen med en toblerone lyder bedst *g* Men hvad er det ellers de unge mennesker vil have? Kunne det være noget ala:

- Vind en time hos en stylist?
- Kom til koncert med Nephew
- Vind en rejse til London
- en time hos agruppen Stick out tongue (joke)

Sådanne ideer er også fede, men de er mere oplagt  til konkurrencer.....

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 22:06

Kenneth Boysen:

Hej Morten

Jeg er ved at lave samarbejde med et forsikringsselskab, hvor gaven bliver en trygt version af min bog "Et Sikkert hjem" og en designer røgalarm (Snapalarmen) eller en pulverslukker. Det er nødvendigvis ikke vildt specielt, men sender tilgengæld et godt budskab og er samtidig brugbart for de fleste.

Målgruppen er dog ikke de helt unge

Hej Kenneth

Hmm et eller andet sted, så er der da lidt humor i en gave der opfordrer til sikkerhed når produkterne vi sælger er fartdjævler der kører op til 65 km/t :)

Tak for ideerne, men igen - er det noget der vil få folk til at "gå det ekstra skridt". Det tror jeg desværre ikke....

Hilsen Morten 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18

Hej Morten,

Du er velkommen :-).

WideEyes.dk & AAimport.dk:
Og jeg har da ikke noget imod at sende et 50" plasmaskærm til en kunde - hvis de kan skaffe nok kunder :)

Nej kan jeg godt forstå! Er ligesom Affiliate-markedsføring, hvor man kun betaler dem der reklamerer for en, hvis en person klikker på banneret og bestiller noget.

Men hvad er det ellers de unge mennesker vil have?

Nu er jeg selv 20 og vil sige det kommer jo selvfølgelig også an på målgruppen. Her er et par eksempler:

• Dem der går op i skønhed = 1 års forbrug af sol
  • Gadget-nørden = En iPod eller lign graveret med persons eget navn
  • Alle "almindelige" unge = Fladskærms TV eller bærbar computer
  • Party-freaken = Gavekort til Ungrejs (Så f.eks. også et firma, kan ikke huske hvilket, der annoncerede at man kunne vinde en privatfest eller lignende for 20 af sine venner, der kørte en i Partybus til en volbeat koncert)
  • Mode bevidste ikke karseklippet unge = 1 års forbrug af voks
  • Unge drenge/fyre = alt der har med druk og hor at gøre - just kidding, but you get the point ;-)

Mht. konkurrencen kunne det jo være at man skulle sende en 'opfordrings-mail' til en ven (om at blive kunde hos jer), for at deltage :-)

Ha' en fortsat god søndag (det der nu er tilbage af den)

All the best

Kasper Andreassen

Fra Helsinge
Tilmeldt 6. Apr 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:19

Hej :)

Nu er jeg selv et ungt menneske og har fulgt denne tråd.. jeg faldt over det du skrev tidligere med "stylist". Jeg kom selv til at tænke på noget med et mindre spa-ophold hos en kosmetolog, eller blot en lækker krop/ansigtsbehandling. Dette er noget jeg er sikker på at den kvindelige målgruppe i næsten alle aldre  vil skrive sig bag øret, især i disse tider, da det måske ikke lige den form for luksus der er råd til. Og så ville det jo være skønt at kunne opnå dette på andre måder.

Blot et forslag til den kvindelig målgruppe hvis der skulle laves flere valgmuligheder :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26

Hmm et eller andet sted, så er der da lidt humor i en gave der opfordrer til sikkerhed når produkterne vi sælger er fartdjævler der kører op til 65 km/t :)

Hej Morten

Udlov en tur i en formel 1 vogn...findes et firma i sverige hvor man kan købe en tur.....Eller en tur i en anden formel vogn.

/Kenneth

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 14:01

Det der med Spa behøvger nu ikke kun være for kvinder.

Jeg så sidte jul, at en af de ideelle gaver til mænd var en form for "pleje" gave hos en barber, hvor manden bliver barberet på den gammeldagsvis og får lidt face-halløj og måske en god øl eller champagne imens han bliver kælet for.

Jeg synes du skal tænke din idé lidt større. jeg kan godt se, at du får noget for pengene, men tænk hvis du kunne få dobbelt op for pengene?
Hvis du arbejdede sammen med nogle om de gaver, du giver. F.eks. et "hudpleje-site", som handler til både mænd og kvinder, og til gengæld for at du "samarbejder" med det site, så skal de også sætte et link på deres site til dig eller noget. En eller anden form for Noget for noget. det er ren win win for dig og den evt. samarbejdspartner du finder...

Men jeg har også en anden idé. Den er unik og anderledes. Du kunne tilbyde unikke malerier i præmie. Du kunne få en bestemt kunstner til at lave et maleri for det beløb du beskriver, og evt aftale, at præmievinderen selv kan bestemme den farve, som kunsten laves i. Kunsten kunne så aftales altid at have et bestemt mål fx. 20cmx20cm, så er der lagt op til at dine kunder kan begynde at "samle" på denne unikke kunst, som altid vil passe i farve til deres kontor eller hjem eller i gave eller hvad ved jeg... Dét synes jeg er en sjov idé, og jeg vil meget gerne tilbyde at være kunstreren selv. Jeg er meget kreativ på mange måder i min fritid og maleri er kun ét af mine kilder for kreativt udløb. Jeg maler gerne et unikt maleri i forudbestemte farver for 300 kr i str. 20cmx20cm hver gang du har en kunde, der skal have en unik præmie... :)

Hvis du synes om ideen så send mig lige en PM, da jeg ikke automatisk bliver informeret om svar i indlæg jeg har deltaget i her på Amino. Så jeg kan godt komme til at "glemme" tråde jeg er med. :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:54

Emily Spiro Praegel:

Hej :)

Nu er jeg selv et ungt menneske og har fulgt denne tråd.. jeg faldt over det du skrev tidligere med "stylist". Jeg kom selv til at tænke på noget med et mindre spa-ophold hos en kosmetolog, eller blot en lækker krop/ansigtsbehandling. Dette er noget jeg er sikker på at den kvindelige målgruppe i næsten alle aldre  vil skrive sig bag øret, især i disse tider, da det måske ikke lige den form for luksus der er råd til. Og så ville det jo være skønt at kunne opnå dette på andre måder.

Blot et forslag til den kvindelig målgruppe hvis der skulle laves flere valgmuligheder :)

Hej

Godt forslag. Men desværre er der ikke rigtig så mange kvinder i min målgruppe :(

Hilsen Morten

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)