Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger input, ideer og læring omkring deltagelse i netværk - vil I bidrage?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har lige oprettet en gruppe herinde, nemlig Dansk Netværk. Gå meget gerne ind og meld jer ind, fordi... jeg vil super gerne høre så mange som muligt fortælle om hvordan DU netværker.

Har du deltaget i fysiske netværk - og hvilke - og hvordan har det været. Også gerne HVORFOR du har deltaget i et fysisk netværk og hvad du har ønsket at finde.

Også online netværk - hvilke har du deltaget i - og hvorfor, hvad ville du gerne have ud af det.

Da jeg arbejder med netværk, så vil jeg super gerne LÆRE en masse fra jer allesammen. Og ja, jeg håber det vil kunne udvikle mig selv og Dansk Netværk.

Men ikke kun det. Jeg ønsker at deltage i mere end kun Dansk Netværk. Naturligvis deltager jeg i Dansk Netværk fordi jeg er med i det som partner, men også fordi jeg har BRUG FOR den sparring og de ideer og de kompetencer, som jeg finder der i det fysiske netværk.

Jeg vil dog også gerne netværke i andre netværk - men jeg kender faktisk mest af alt til de meget salgsrelaterede netværk, og vil super gerne finde ud af hvad der ellers findes "derude".

Nu håber jeg, at I vil hoppe ind og melde jer på Dansk Netværk gruppen - og allervigtigst... at I vil dele jeres erfaringer med mig, og med alle andre som garanteret også "shopper rundt" og kigger på alverdens netværk.

Lad os dele viden om netværk, til alles gode.

Og så lige... RIGTIG GOD WEEKEND!

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Janet?

Har du ved, hvad betyder Online Network?
Er det din hjemmeside noget som Facebook eller Linkedin?
Jeg spørger, fordi jeg ikke kan se det.

Tak!

Mvh,

Kim

Online Netværk http://www.danskemarked.dk/

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)