Jeg er ved at starte en rådgivningsvirksomhed, som beskæftiger sig med rådgivning/sparring af private familiers økonomiske forhold. Jeg er selv bankuddannet og ønsker nu med min viden at være en medspiller for de mange mennesker, som ikke ved hvad bankrådgiveren siger eller ikke helt stoler på om de har fået rådgivning eller salgssnak. Jeg vil beskæftige mig med følgende - generel økonomisk overblik (budgetlægning)- give feet back på mulige forbedringer - Finansiering af hus eller lejlighed (ejer og andel) - Hjælpe med forhandling af renter og gebyrer - Hjælpe med at optimere den daglige økonomi ved at bruge vores skateregler optimalt.
Jeg har selv tænke på følgende mulige navne: Privatøkonomen Din privatøkonomi Økonomi guiden Jeg skal have oprettet hjemmeside, hvorfor en .dk adresse gerne skulle være ledig.
Jeg håber at høre fra jer der ude.
|
Mit bud vil være:
www.dinmand.dk med sloganet: Jeg arbejder kun for dig. Privat økonomisk rådgivning af fri og uafhængig rådgiver
De økonomiske slagord kan du have i dit reklamematriale og på hjemmesiden.
Hvis det er noget så er det ledig,
Jeg tror de andre skaber mere distance end de sælger og de minder alle om noget som man har hørt før.
Håber du kan bruge det, eller kan bruge det som inspiration i andre retninger.
Held og lykke med det.
Thomas