Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til XHTML & CSS!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er!

Jeg håber virkelig at nogen af jer kan hjælp mig!

Jeg har lavet et design til mit firma i Photoshop og har kodet den og den virker 90%.

Men....

Jeg er ingen haj til at programmere eller noget lignende og mangler bare de resterende 10%!

Så ville høre om der var nogen af jer kære aminoer der ville hjælpe mig med at færdiggøre mit lille projekt?

Hjælpen går KUN ud på at vurdere XHTML koden og evt. nogle små rettelser til tilpasning af tabs osv, og selvfølgelig få siden til at virke optimalt i de mest brugte browsere.

Ser frem til at høre fra jer!

Mvh

Michael

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 16:17

Hejsa,

Vi har en dygtig html-mand siddende som gerne vil vurdere din kode. Han beskæftiger sig udelukkende med valid xhtml og css, så han ved hvad han snakker om ;)

Send mig en mail på martin@adnecto.dk

Mvh,

Martin

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:06

Hej Michael

I EasyFlow arbejder vi på et Designer modul, der gør at man kan tage en PSD og laver den til et website, via Drag-n-Drop helt uden at skrive en eneste linie kode. Systemet er bygget oven på et Content Management system, så efter man har lavet sit design, kan man sætte andre (eller en selv )til at rette i teksterne uden fare for at designet bliver ødelagt.

Du kan kaste mig en mail på plu(at) easyflow.dk hvis du kunne tænke dig et beta login.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 17:20

Lundsby:

Hej Michael