Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til XHTML & CSS!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er!

Jeg håber virkelig at nogen af jer kan hjælp mig!

Jeg har lavet et design til mit firma i Photoshop og har kodet den og den virker 90%.

Men....

Jeg er ingen haj til at programmere eller noget lignende og mangler bare de resterende 10%!

Så ville høre om der var nogen af jer kære aminoer der ville hjælpe mig med at færdiggøre mit lille projekt?

Hjælpen går KUN ud på at vurdere XHTML koden og evt. nogle små rettelser til tilpasning af tabs osv, og selvfølgelig få siden til at virke optimalt i de mest brugte browsere.

Ser frem til at høre fra jer!

Mvh

Michael

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 16:17

Hejsa,

Vi har en dygtig html-mand siddende som gerne vil vurdere din kode. Han beskæftiger sig udelukkende med valid xhtml og css, så han ved hvad han snakker om ;)

Send mig en mail på martin@adnecto.dk

Mvh,

Martin

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:06

Hej Michael

I EasyFlow arbejder vi på et Designer modul, der gør at man kan tage en PSD og laver den til et website, via Drag-n-Drop helt uden at skrive en eneste linie kode. Systemet er bygget oven på et Content Management system, så efter man har lavet sit design, kan man sætte andre (eller en selv )til at rette i teksterne uden fare for at designet bliver ødelagt.

Du kan kaste mig en mail på plu(at) easyflow.dk hvis du kunne tænke dig et beta login.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 17:20

Lundsby:

Hej Michael

I EasyFlow arbejder vi på et Designer modul, der gør at man kan tage en PSD og laver den til et website, via Drag-n-Drop helt uden at skrive en eneste linie kode. Systemet er bygget oven på et Content Management system, så efter man har lavet sit design, kan man sætte andre (eller en selv )til at rette i teksterne uden fare for at designet bliver ødelagt.

Du kan kaste mig en mail på plu(at) easyflow.dk hvis du kunne tænke dig et beta login.

Det kunne jeg da godt tænke mig at prøve.

Tror generelt ikke på maskinlavet html, håndkodet kode vil være bedre - men kunne være du kunne overbevise mig ;)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:27

Martin van de Belt:

Det kunne jeg da godt tænke mig at prøve.

Tror generelt ikke på maskinlavet html, håndkodet kode vil være bedre - men kunne være du kunne overbevise mig ;)

Dengang jeg så en tidlig version, så det interessant ud. Er dog enig, maskinkode er ikke sundt :-)

Peter, smid også gerne mig en demo.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 17:35

Lundsby:

Hej Michael

Hej peter

Du må også gerne sende mig en demo på mecci@live.dk

Med venlig Hilsen

Arlo

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:28

Hej Allesammen

Jeg for oprettet nogle Beta logins til jer imorgen. Her er iøvrigt et screenshot af selve Designer modulet

Jeg må indrømme at det nok er lidt en pre Beta tur, I kommer ud på.

Mht. maskin generet kode, så har I ihvertfald pt. helt klart ret. Specielt det stylesheet jeg generer er relativt stort. Selve markup'en er egentligt blevet ret pæn, men der er nogle steder hvor der er en div eller to for meget.

Senere vil jeg skrive en kompremeringsmotor, som jeg forventer faktisk vil give mere optimale stylesheets, end dem man generer i hånden. Grunden til at jeg tror dette kan lade sig gøre, er at motoren jo kan ignorer hvor forståeligt filen er for mennesker, imodsætning til når man skræddersyr dem.

På den helt lange bane, håber jeg faktisk at opnå bedre markup, end godt håndskrevet. Det er ikke sikkert det er muligt, men vi vil ihvertfald prøve. Jeg tænker opmundene tilbage på da Wacom (et C-kompiler) lavede en konkurrence hvor de havde skrevet en Quicksort i C kompileret den og så skulle man skrive en maskinekode, version der var hurtigere. Det lykkedes ikke!

Men indtil videre fokusere vi benhårdt, på at få systemet i en tilstand hvor vi kan release det. Vi har arbejdet i en del år på systemet, og nu knibler det i fingrene for at komme til at vise det til verden. Også selvom der mangler meget fin-pudsning, hjælpetekster osv.

PS: Der er dog sneget sig et par nye features ind, som heller i er færdige. iPhone integration, så man kan lave drop-n-droppe til hvordan ens site skal vises på iPhone. Samt forskellige layouts til forskellige skærm formater, så hvis brugerne sidder på en 1600x1200 skærm, så kan man lave et layout der udnytter dette. Mens hvis han sidder på en af de nye netbooks, der kun udstøtter 800x600, så for han et layout der passer til det.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 17:47

Hej LundsBy

Er da nyt omkring systemet.

Mvh arlo

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:24

Hej Arlo

Jeg begynder så småt at sende Beta'er ud i morgen. Inden du bruger betaen, er det en rigtigt god ideen at se flg. video:

http://support.easyflow.dk/MyDesigner1/MyDesigner1.html

http://support.easyflow.dk/MyDesigner2/MyDesigner2.html

Den er i to dele og varer cirka. 25 min., den viser lige de basale principper i vores nye modul.

Hører meget gerne indledne feedback/kommentarer ?

Hvis der er andre der også kunne tænke sig, at prøve vores beta, er de meget velkomne til skrive til mig på plu(snabela)easyflow.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 08:13

Hej Michael

Du er velkommen til at kontakte mig. Jeg har stor erfaring inden for valid XHTML og CSS, og sikrer altid, at siderne virker i alle de gængse browsere på markedet.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)