Hej hej derude..Jeg startede denne side Http://www.ballonnord.dk for lidt tid siden .. Der begynder og komme en del jobs, og det hele er bare fint, så fint at jeg er ved at skære ned så jeg kun arbejder "Normalt" en / to gange om ugen, for vil give den 113% med det her projekt, og jeg vil være den bedste til det jeg laver .. Men men men jeg overvejer lidt at lave en ny hjemme side, da den jeg har ikke ligefrem er flot , men det er dog en side .. Men jeg kunne godt tænke mig nogle effekter, hvad vil i tro det koster at få laver sådan en side, En Webshop hvor folk kan bestille enkle balloner, Mulighed for selv at lave deres reklame balloner, følge med i prisen, sætte tekst ind, og vælge ballonfarve. Udover vil jeg satse lidt med kedelig danmark og lave en ballon udbringning! hvorfor bestille blomster når man kan bestille balloner Ligesom Just Eat hvor folk kan gå ind og bestille en buket - selv indtaste adresse og tid for levering, Hvad vil i tro sådan en side vil koste? og tror i folk vil tage imod Ballon buketter? Venlig Hilsen www,ballonnord.dk |
Ballonnord
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)