Det er korrekt :) Send mig en mail på ovenstående adresse, så kommer jeg med et forslag :o)
|
Du kan få den her gratis hvis det er noget for dig, kedede mig lidt, og de ting på din hjemmeside er ikke lige mig.
Det er korrekt :) Send mig en mail på ovenstående adresse, så kommer jeg med et forslag :o)
|
Mvh., Elias Sørensen
Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)
Du kan få den her gratis hvis det er noget for dig, kedede mig lidt, og de ting på din hjemmeside er ikke lige mig.
|
Tag det som en dårlig umoden joke.. |
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
Det gør jeg, mr. rich guy :D |
Mvh., Elias Sørensen
Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)
Vil da også lige deltage. Det er så mit forslag:
Se billedet i fuld størelse her: http://www.myupload.dk/showfile/205443809cc.png Amino skærer noget af det fra. |
Det er da en sjov opgave. :) Har du forestillet dig noget med foto indblandet? Hvis du skriver lidt mere om, hvad du gerne vil have, så får du sikkert også indslag, der meget præcist ligner noget, som du vil have... :) Held og lykke alle deltagere |
Hej Det må gerne være noget med billede eller 3D, som giver en god dybde. Eller et enkelt og må gerne se lidt stilfuldt ud......
|
Så slutter jeg mig lige til med mit bud
Den blev lige lidt stor men kan scales ned...
Håber forresten ikke det gør noget at jeg lånte lidt af dine billeder :) Smid en besked hvis du vil have ændret noget, eller har spm. Godnat |
en anden version :) |