Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til distributionsaftale

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hej,

Jeg arbejder for en virksomhed der er agent eller hovedleverandør af alt fotografi udstyr, men de sælger kun produkter til professionelle (momsregisteret). Derfor er min chef og jeg kommet til enighed om, at jeg godt må lave en hjemmeside, hvor størsteparten af hans produkter kan sælges, til private. Jeg vil så få produkterne til indkøbspris og kan så selv vurdere avancen ud fra det resterende marked. Her skal han så være leverandør for mig, samt sende produkter afsted m.m. Min del af aftalen skal hovedsageligt bestå i, at køre en velfungerende webshop.

Han forventer, at jeg kommer med et udkast til den her aftale, det skal ikke være noget stort, blot en aftale hvor de vigtigste ting er formuleret juridisk korrekt.

Da det skal ske lidt på hobbyplan, gider jeg ikke betale 350 for denne: http://www.dokumenter.dk/document/24/ , fordi vi ser det lidt som et testforsøg og derfor gider jeg ikke smide rundt med penge, som hellere kun være brugt på lidt SEO hjælp eller lignende.

Jeg har søgt lidt rundt, men kan ikke finde en gratis skabelon til dette. Jeg håber derfor nogen er jer vil hjælpe mig, med lidt stikord eller evt. udfærdige en aftale for mig, så kan vi jo evt. aftale at jeg giver jer 150 kroner (eller deromkring). Hvis I bor i København eller omegn kunne vi jo kort mødes, så i ved jeg ikke prøver at "snyde".

På forhånd tak.

Mvh

Nicolai

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)