Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsamling af e-mails i Sverige og Norge

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen

Som kommende iværksætter med internet-butik (dansk modetøj til modne kvinder) vil jeg høre, om der er nogen der har erfaring med indsamling af e-mails til nyhedsbreve i Sverige og Norge.

Jeg kender allerede til Supervind i Danmark, men findes der noget tilvarende i Sverige hhv. Norge?

Jeg hører naturligvis også gerne, hvis der er andre forslag til internet-markedsføring i Norden.

Jeg håber meget at I kan hjælpe mig, da jeg har svært ved at finde relevant information på nettet.

Mvh

Susanne H

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Susanne H,

Det er godt at høre, at du også er ved at komme i gang med forretningen udenfor Danmark.

Vi (Gratis-Ting.dk og Gratis.se) hjælper en række forskellige annoncører med at få flere tilmeldinger til deres nyhedsbreve både i Danmark og i Sverige. Vi har desværre ikke noget i Norge endnu.

Et eksempel på en konkurrence er:

Prisen er en fast pris per tilmelding og er fra ca. 2 kr. per tilmelding afhængig af, hvor mange tilmeldinger du skal have samt hvor meget information.

Angående hjemmesider som Supervind.dk, så findes der rigtig mange lignende konkurrencer hjemmesider i Sverige. Der er f.eks. www.tavlingar.se, www.tavlingar.com, www.blienvinnare.com og mange mange flere.

Skriv endelig hvis du har yderligere spørgsmål.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)