Hej alle sammen Som kommende iværksætter med internet-butik (dansk modetøj til modne kvinder) vil jeg høre, om der er nogen der har erfaring med indsamling af e-mails til nyhedsbreve i Sverige og Norge. Jeg kender allerede til Supervind i Danmark, men findes der noget tilvarende i Sverige hhv. Norge? Jeg hører naturligvis også gerne, hvis der er andre forslag til internet-markedsføring i Norden. Jeg håber meget at I kan hjælpe mig, da jeg har svært ved at finde relevant information på nettet. Mvh Susanne H |
Hej Susanne H,
Det er godt at høre, at du også er ved at komme i gang med forretningen udenfor Danmark.
Vi (Gratis-Ting.dk og Gratis.se) hjælper en række forskellige annoncører med at få flere tilmeldinger til deres nyhedsbreve både i Danmark og i Sverige. Vi har desværre ikke noget i Norge endnu.
Et eksempel på en konkurrence er:
Prisen er en fast pris per tilmelding og er fra ca. 2 kr. per tilmelding afhængig af, hvor mange tilmeldinger du skal have samt hvor meget information.
Angående hjemmesider som Supervind.dk, så findes der rigtig mange lignende konkurrencer hjemmesider i Sverige. Der er f.eks. www.tavlingar.se, www.tavlingar.com, www.blienvinnare.com og mange mange flere.
Skriv endelig hvis du har yderligere spørgsmål.