Værdien at skabe en forskel mellem dig og dine konkurrenter
Værdien at kende forskel på tilfreds og loyal...Tilfredse kunder køber alle steder...Loyale kunder bliver, kæmper for dig og giver dig referencer...Vil de bestille produkter igen og igen? Vil de anbefale dig til andre? Det er budskabet! Værdien af evnen til at tale med andre og være inspirerende...Hvis du er kedelig – Glem Det...Hvis du er inspirerende køber kunden Værdien af at vide alt og stadig studere...Forbliv studerende hver dag resten af dit liv Værdien af at skabe venskaber...Mennesker ønsker at lave forretninger med deres venner også i krisetider Værdien af humor...Hvis du kan få dem til at grine, kan du få dem til at købe. Studer humor Værdien af din kreativitet...Du skiller dig ud fra mængden som kreativ Værdien ved at spørge om salget...Det er så enkelt, men ingen gør det Værdien i at tro på sig selv...For at få et salg, bør du tro på at du arbejder for verdens bedste firma...Du bør tro på at du har verdens bedste produkt og service...Og du bør tro på at du er verdens bedste til det du gør...3 nøgler du bare skal tro på! Værdien af at være forberedt...De fleste i salg er halvt forberedt...De ved alt om sig selv og intet om deres emne Værdien ved ikke at klynke og bebrejde andre...Det kan godt være at du tror du er den bedste, men hvis du klynker og bebrejder andre vil der ikke være mange der kan lide eller respektere dig Værdien af et æble om dagen...At lære en time hver dag vil give dig verdensklasse på fem år Værdien af attitude...Attitude er alt for dig og din succes for du bliver hvad du tænker på...Din attitude er kernen i et hvert tiltag du tager!
Med venlig hilsen Ove Bjørn Kraft |
Værdier for professionelle sælgere...
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)