Fellow amino'er, jeg står over for en skille vej. Min kompagnon og jeg har flere shops vi skal have op og stå. Nogle kommer til at være mere kompliceret end andre, men vi sigter så vidt muligt efter at kunne kode dem alle i samme program - medmindre andet i de enkelte tilfælde er oplagt. Jeg har så vidt muligt gransket forumet for tråde der kunne give mig svar, men det er til tider lige så misvisende med alt den 'skjulte' advertising der foregår i nogle af dem. Jeg har efterhånden talt med mange programmøre og designere, og de forskellige har været inde over deres respektive favoriter; joomla, drupal, magento og nu er der så kommet en ny programmør ind i billedet, der så nævner typo3 for mig. Manden lader til at kunne give mig det bedste tilbud på det vil skal have(lad os sige en tøjshop med stort sortiment og et behov for pålidelig lagerstyrings cms), så nu er jeg mildest talt forvirret. Jeg indser der er er åbenlyst for- og bagdele, så hvis nogen bare kan fortælle mig om typo3 kommer i nærheden af en top2'er blandt de fire, så kan jeg tage den derfra :)
På forhånd tak,
André Kristensen
|
Ofte er diskutionen omkring hvilket system der er bedst en religionssag som du ikke kan udlede noget fra. Men umiddelbare holdning er at Typo3 er bedre end de andre 3 du nævner til helt store komplicerede sites og kan også bruges til webshops. Den udtalelse vil nok føre til mange modsigende svar så jeg kan kun opfordre dig til at gå ind på CMSmatrix.com. Der kan du lave en sammenligning mellem dem så de bliver holdt op imod hinanden.
Vær obs på at det måske ikke alle sammen er i nyeste version men at de med garanti kun kan være blevet bedre end den version de viser.