Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt for god til IT, og kun 12

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino...

Jeg er en dreng på 12 år... (Det siger ret meget i normalt miljø)

Jeg er såkaldt "HBB" barn..  (Børn Med Særlige Forudsætninger)

Og ja, jeg skriver de et par applikations-sprog, bl.a C, C++. Java og de fleste HP-Sprog, bl.a PHP, HTML,HTM, ASP.....

Ja, har udviklet 2 POS-systemer, med Touchscreen, Skuffe, Bonprinter, Stregkodelæser, osv.

Ja, ved i om det er muligt at gøre noget med dette, dvs. hjælpe i evt POS-Virksomhed, IT-VIRKSOMHED, eller skal man vente til man fylder 15/18 år?

,

Hilsen et tænkende dreng på 12...!

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 00:24

Det lyder jo rigtig lovende, jeg vil ønske dig god vind og held og lykke med din karriere.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 01:43

Kære Java-Bjerg

Velkommen til Amino Smile

Jeg er overbevist om, at du herinde kommer til at fine mange gode venner, der kan hjælpe dig videre og - ikke mindst - forstår dig.

Vi gør det ikke i POS-systemer, udelukkende CMS - systemer

Det er udelukkende kvalifikationerne (og lige lovgivningen - der er vidst noget med 13 år, kender ikke reglerne nøjagtigt), der afgør dette.

Vi bruger i forvejen freelance programmører  (har haft en fuldtidsprogrammør på den sidste 1,5 måned) og designere, så hvis ellers vi kunne finde ud af det sammen, så ville jeg da ikke afvise muligheden for, at du kunne få nogle langdistance freelancejobs til efter skoletid.

Du er velkommen til at skreve mere om det du har lavet og dine kvalifikationer til info snabela imarketing.dk

Endnu engang, velkommen til.

Mvh,

Christian

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 03:35

Hvorfor ville man anvende C i stedet for C++? Og omvendt?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes du skulle starte "selv", altså en virksomhed i din fars navn. Dette vil udvikle dig total meget. Har selv et par uge programmører tilknyttet nogle af mine projekter, og jeg må sige jeg er ganske imponeret over deres arbejde.

Det eneste minus med at anvende unge programmører er at de ikke har samme ”commitment” overfor projektet som ældre. Det kan selvfølelig godt være anderledes i dit tilfælde. Så mit råd til dig er altså at starte selv, og igennem din virksomhed tilbyde andre virksomheder at programmere for dem.

Held og lykke fremover!Big Smile

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 11:14

Hvor fedt :O)

Jeg må nok indrømme at jeg lavede alverdens drengestreger da jeg var 12, da sad jeg sku ikke og udviklede forskellige ting Big Smile

Held og lykke

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 12:13

udvikler:

Der er mange, der er glade for C til lowlevel systemprogrammering. De fleste af de operativsystemer og kerner, der er på markedet er skrevet helt eller delvist i C. C++ bruges typisk når man gerne vil skrive "tæt på maskinen", men have fordelene ved objektorientering samtidig.

That said, så er C og C++ ikke noget man bruger særlig meget mere. Langt de fleste programmerer i dag i højniveau sprog som PHP, C# og Java. Hvis man ikke har en eksplicit grund til at vælge C/C++, så er der normalt et bedre sprog til opgaven.

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 14:58

Jacob Atzen:
Der er mange, der er glade for C til lowlevel systemprogrammering.

Nu var spørgsmålet jo ikke til dig, Jacob ,-) Jeg har kodet begge dele, men tak for svaret.

Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:17

udvikler:

Ja...

Mest af alt fordi de maskiner jeg for det meste sætter op er, DOS/FreeDOS...

Som der fra ikke understøtter Java/PHP/osv...

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 15:28

Hej Java-Bjerg

Ligesom nogle af de andre, kunne jeg måske også godt havde et job eller to til dig hvis du er interesseret?

Du kan prøve at skrive en mail til krii08@hotmail.com

og så kan vi snakke sammen om noget :)

MvH kristoffer

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)