Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moebel designere soeges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Litauen
Tilmeldt 14. Dec 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har moebelproduktion i Litauen og salg i Norden.

Og soeger nye ideer og produkter til produktion og salg.

speciale i sovesofaer, sofaer, stole,

Lars Malte

larsmalte@yahoo.com

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jul 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 00:05

Hej Lars.

Det lyder meget spændende. Kan du fortælle mere om opgaven/opgaverne?

Hvad materialer arbejder i typisk i (træ, læder, stål, glasfiber)?

Hvem henvender produktet sig?

I hvilket leje ligger jeres produktionspris og hvor ligger produkterne kvalitetsmæssigt?

Jeg er i øjeblikket ved at skrive min afgang indenfor industriel design og har en del erfaring indenfor produktdesign - herunder møbeldesign.

Jeg kan selvfølgelig fremsende et portfolio hvis dette har interesse.

Håber at hører mere fra dig

Mange hilsner

René Borup-Jensen
25601515

Fra Litauen
Tilmeldt 14. Dec 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:15

Normal 0 false false false EN-US X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hej Rene.

Vi soeger pt design og product udvikling af vore sovesofa kollektion, men flere emner kan ogsaa komme paa tale.

Ift sovesofaerne kan du se nogle af nuvaerende paa www.malteliving.dk

Denne kollektion har vi overtaget i firmaer vi har koebt og soeger frisk pust.

Det kan dreje sig dels om ungoms brikse og sofaer med fancy tekstil design, lommer og smarte tiltag.

Og det kan vaere den mere klassiske sofa med traegavle.

Hotel sektoren er ogsaa et aabent emne ift ny udviklinger af designs, mekanismer og kombinationen af multi moebler med flere funktioner.

Sidde / sove / puff / bord osv osv.

Vi ligger pt midt i priniveau og arbejder mest i trae, og med enkelte metal dele.

Ud over denne forretning har jeg ogsaa firmaet FurnSolutions hvor vi med kunder finder nye designs og laver deres designs. Her ser vi paa produkter med danske designere og saetter dette i produktion, vi udvikler kontor moebler med vor samarbejds partner Gabriel som er god til uld stoffer til kontrakt markedet.

Saa lad mig gerne vide hvor du finder dig selv i dette og om der er noget der passer ind umiddelbart.

Paa forhaand tak.

Med venlig Hilsen

Lars Malte

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:52

Hej Lars,

Lyder som et spændende koncept i har gang i, og jeg kunne godt være interesseret i et samarbejde med jeres firma.

Jeg er uddannet Industriel Designer fra både Designseminariet (i Højer), Designskolen Kolding samt St. Martins i London, og har siden 2004 haft mit eget designkonsulent firma, Lylover|design, hvor jeg samarbejder med firmaer som jeres om udvikling af innovative produktdesigns og koncepter.

Produkter designet af Lylover|design har vundet anerkendelse gennem flere designpriser, og international omtale i bl.a. Financial Times, CNN, T3-Middle-East, Form, STITCH, Bolig Magasinet, med flere. Læs eventuelt mere omkring tidligere projekter og generel information på min hjemmesidewww.lylover.com

Send mig gerne en Personlig Mail, hvis du ønsker at diskutere et eventuelt videre designforløb.

Med venlig hilsen
Kenneth Lylover

Lylover design
e. info(snabela)lylover.com
w. www.lylover.com

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jul 06
Skrevet kl. 20:02

Hej Lars

Jeg har sendt en mail til dig ang. ovenstående.

Mange hilsner

Rene Borup-Jensen

25601515

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jul 06
Skrevet kl. 23:51

Hej Lars

Jeg beklager den sene tilbagemelding ang. din forespørgsel på vingaver.

Pris pr. flaske inkl. kort og indpakning og forsendelse er 155 kr. hvoraf flaskensværdi ligger på ca. 70 kroner på flaske.

Lad mig hører fra dig hvis dette har interesse

Mange hilsner

Rene Borup
Gastromani.dk
25601515

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jul 06
Skrevet kl. 23:52

Hej

Jeg beklager at følgende er blevet posted her.

Den skulle ha været i en anden tråd....sorry

Rene Borup

Fra København SV
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:09

Hej Lars!
Med min baggrund som Diplomingeniør i Integreret Design driver jeg nu egen konsulentvirksomhed med fokus på bl.a. idé-, koncept- og produktudvikling, hvilket synes at være meget relevant i forhold til det, I søger.

Jeg udvikler produkter ud fra en overbevisning om, at de skal være æstetiske men også holdbare og funktionelle i forhold til brugerens behov/sikkerhed. Dvs. hvis opgaven kræver det, kan jeg deltage i processen lige fra den spæde idé fødes, over koncept, design og udformning - til endeligt teknisk at konstruere et anvendeligt produkt.
Både igennem uddannelsen og herefter har jeg beskæftiget mig med adskillige opgaver indenfor differentierende brancher, her f.eks.: Audio, belysning, møbler og kosmetik.

Jeg spænder altså vidt - og råder over en bred palette af brugbare værktøjer og metoder til at skabe gennemførte samt stærke resultater. Af samme grund synes jeg, at Jeres koncept lyder interessant og jeg er sikker på et eventuelt samarbejde mellem os kunne være meget spændende.

Du er meget velkommen til at kontakte mig på min mail: mariannenj@gmail.com

De bedste hilsner
Marianne Johansen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)