Hejsa, Dette tilbud er henvendt til alle dem, som gerne vil starte deres eget men endnu ikke har haft idéen, modet eller viljen til at tage springet og blive 100% selvstændig. Start i det små, og skab dig en indtægt på nettet. Alt hvad det kræver er 1-2 timer hver aften (hvis du har mere tid er det kun bedre!) og så kan du stille og rolig gå i gang med at drage dig dine egne marketing-erfaringer og måske spore dig lidt ind på, hvad du skal arbejde med, NÅR du skal være selvstændig. Én af de muligheder som ofte bliver nævnt, når folk spørger, hvad de skal starte (og ikke helt ved, hvilken branche de skal kaste sig ud i), er: "Så lav dig en blog eller en hjemmeside og knald nogle annoncer på og start med at tjene nogle hyggepenge!" Det gjorde jeg takket være venlige Amino-brugere, som hjalp mig på sporet - og det har jeg nu samlet i en lille e-bog, som viser dig, hvordan du opretter dit eget site/blog og begynder at tjene penge på det. Når du har forsøgt dig med dette, så er du sikkert blevet meget klogere på, hvilket område du vil arbejde med i fremtiden - og så er det tilbage til Amino og få tingene realiseret. Indtil da, så hent denne e-bog til 39,50 (halv pris!) :) De bedste hilsner fra Martin Bengaard |
Til dig der vil starte dig eget - E-bog til halv pris!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)