Hej Aminoer! Jeg søger mere information omkring markedet for bæreposer i Danmark og derfor vil jeg gerne i kontakt med Aminoer eller andre, der enten har en FYSISK butik eller arbejder indenfor detail. Jeg håber, I har mod på at besvare et kort spørgeskema (15 spørgsmål), der vil tage ca. 10 minutter at besvare. Der er ingen tvang omkring svar, så I kan svare på alle spørgsmål, på nogen – eller ingen, hvis I alligevel ikke har lyst til at deltage. Baggrunden for denne uvidenskabelige undersøgelsen er et ønske om at skaffe mere viden omkring forbrugsmønstre, leveringsaftaler, pris- & kvalitet sammenhæng – samt på et senere tidspunkt priser og specifikationer for dem, der måtte have lyst til dette. Mit firma eksporterer bæreposer fra Malaysia til Danmark og jeg har derfor en kommerciel interesse i svarene. Indsamlet materiale vil naturligvis ikke blive offentligtgjort og igen, I behøver ikke svare på alle spørgsmål. Hvis du har lyst til at hjælpe, så send en PM eller email til michael@nayacoba.com og jeg fremsender et Excel-skema. I må gerne stille spørgsmål her i tråden, som jeg vil tjekke løbende henover påsken. Med venlig hilsen, Michael |
Det lader ikke til, der er den store interesse, men bumper lige tråden.