Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger markedsinformation (bæreposer)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg søger mere information omkring markedet for bæreposer i Danmark og derfor vil jeg gerne i kontakt med Aminoer eller andre, der enten har en FYSISK butik eller arbejder indenfor detail.

Jeg håber, I har mod på at besvare et kort spørgeskema (15 spørgsmål), der vil tage ca. 10 minutter at besvare. Der er ingen tvang omkring svar, så I kan svare på alle spørgsmål, på nogen – eller ingen, hvis I alligevel ikke har lyst til at deltage.

Baggrunden for denne uvidenskabelige undersøgelsen er et ønske om at skaffe mere viden omkring forbrugsmønstre, leveringsaftaler, pris- & kvalitet sammenhæng – samt på et senere tidspunkt priser og specifikationer for dem, der måtte have lyst til dette. Mit firma eksporterer bæreposer fra Malaysia til Danmark og jeg har derfor en kommerciel interesse i svarene.

Indsamlet materiale vil naturligvis ikke blive offentligtgjort og  igen, I behøver ikke svare på alle spørgsmål.

Hvis du har lyst til at hjælpe, så send en PM eller email til michael@nayacoba.com og jeg fremsender et Excel-skema.

I må gerne stille spørgsmål her i tråden, som jeg vil tjekke løbende henover påsken.

Med venlig hilsen,

Michael

Tilmeldt 8. Feb 09
Skrevet kl. 14:23

Det lader ikke til, der er den store interesse, men bumper lige tråden.

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 15:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

... for at få folk til at svare kan du lave spørgeskemaet online? det vil gøre det nemmere for folk!

f.eks www.askpeople.dk

Tilmeldt 8. Feb 09
Skrevet kl. 15:44

Hej Daniel,

Du har nok helt ret.

Jeg kigger lige på det link du har anbefalet.

God weekend!

Michael

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 16:11

Hej Michael,

Jeg besvarer gerne dit excel-ark med detailhandler-øjne. Send det på flemming@tejohn.eu

God påske,

Flemming

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)