Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder man godt og forholdsvis billig webhotel med ms sql?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var nu ikke med nogen speciel kasket på jeg skrev det, og jeg har ingen interesse i at deltage i alt for meget debat herinde, jeg har set nok til at man blot skal holde sig væk - Hvilket jeg måske skulle have gjort denne gang også.

Jeg vil dog ikke sige jeg på nogen måde ligger skjul på hvor jeg arbejder.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:01

Henrik :

Men det med at pege fingre af andre folk er da lige på kanten til at være dybt useriøst.

Nu bliver der ikke peget fingre, men hvis man anbefaler et firma som man har en nær relation med, så er det god tone at nævne at man har den relation.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 10:05

Tom Sommer:

Det var nu ikke med nogen speciel kasket på jeg skrev det, og jeg har ingen interesse i at deltage i alt for meget debat herinde, jeg har set nok til at man blot skal holde sig væk - Hvilket jeg måske skulle have gjort denne gang også.

I UnoEuro regi er I jo selv med på blogging/twitter delen, så hvorfor ikke Amino også? Personligt tror jeg at enten du eller Stefan ville få ganske meget ud af at deltage herinde. Håber at se jer fremover ;-)

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 10:05

Tom Sommer:

UnoEuro regi er I jo selv med på blogging/twitter delen, så hvorfor ikke Amino også? Personligt tror jeg at enten du eller Stefan ville få ganske meget ud af at deltage herinde. Håber at se jer fremover ;-)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 10:12

Nu er tråden gået lidt af afveje, hvilket jeg er lidt ked af.

Jeg ville egentlig bare gøre opmærksom på at UnoEuro også tilbyder MSSQL til en fornuftig pris, jeg syntes ikke mit indlæg var farvet eller jeg skrev en decideret anbefaling. Jeg beklager hvis folk syntes et link til UnoEuro's produktside var mere end blot det.

Angående Amino og forums generelt, ender det normalt i mudderkast (denne tråd er allerede tæt på), hvilket ikke er noget vi/jeg er interesseret i at lægge navn til.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:52

Jeg vil give Tom lidt ret ... men også Thomas lidt.

Jeg har arbejdet for Surftown, eller ihvertfald et af deres datterselskaber, på samme måde som Tom tilsyneladende arbejder for Zitcom og ikke direkte for Wannafind (har ikke lige studeret virksomhedsstrukturen så jeg ved ikke om det rent faktisk er et selvstændigt selskab). Men jeg redegør ikke for at jeg har arbejdet for dem når jeg anbefaler dem ... jeg anbefaler dem fordi jeg har vurderet at de i den givne situation kan løse opgaven bedst.

På samme måde vil du også se i tråde hvor mine egne services _ikke_ har relevans, der undlader jeg helt at byde ind. Således at når jeg endelig byder ind og anbefaler min egen virksomhed så gør jeg det kun hvor jeg har vurderet at det giver mening.

Jeg ved godt det kan være svært for nogen at forstår at der er folk som kan sætte personlig vinding efter det at hjælpe andre. Men overvej det her, uden at kende talene præcist. Så koster et Surf-town webhotel omkring 200kr, basseret på mine egne udregninger kan de ved den stordrift jeg forestiller mig de har køre med et dækningbidrag på 100-120kr.

Thomas er jo en dygtig fyr ...  han ligger _minimum_ på 40.000kr om måneden, hvilket giver ham en timeløn på 270kr, han skal altså sælge 3 webhoteller i timen bar for at tjene sin egen løn hjem ...

Webhoteller som Surf-town og UnoEuro kalkulerer med at et vidst antal brugere siger op om måneden, og er derfor afhængig af løbende tilgang af kunder(det er vi alle i et eller andet omfang jo selvfølgelig) og med de lave priser skal de have _mange_ kunder om måneden. Jeg har set Thomas i max 10 tråde over de sidste 2 måneder hvor der har været bedt om anbefalinger ...

Halløj venner .... det er altså ikke salgstal han på nogen som helst måder kan mærke.

Det han vinder ved at være herinde er selvfølgelig first-hand experiences fra især utilfredsekunder, det er branding og i en vis grad også noget reputation management.

Så hvis lige vi kunne få lagt lidt bånd på muderkastningen og måske overveje at alle ikke er ude på at tage røven på dig, og der faktisk er nogen der vil dig det godt :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)