Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør vi galt

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 05:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Lige som afslutning på tråde - og nej jeg har ingen aktier i Dandomain - så skal man som e-købmand huske på hvor meget (eller lidt) man betaler for sin shop. Du betaler måske dkr 290 per måned og for det får du en shop som virker, har de fleste features du har brug for - bevares den kan være bedrer men det virke - og du køre måske hele din forretning gennem den.

Det kan ikke fås billigere. På et eller andet tidspunkt bliver man for stor til det som Dandomain / Scannet og hvad de alle sammen hedder på samme måde som man ikke bliver ved med at bo på et kollegie.

Når man når det punkt skal man upgrade til et mere avanceret system som f.eks Redpitt (og der er andre) = en lejet lejlighed ... og sådan fortsætter livet til du bor i et slot!

Jeg har lavet et review, og jeg tror jeg fandt en kritisk fejl i dit system, men jeg er ikke sikker. Heldigivs kan du se filmen og derved se lige nøjagtigt hvad gjorde og så vuder det selv. Der er et eller andet som ikke virker.

 

 

Held og lykke med forretningen....

 

Ffsanlb,

 

Peter Skouhus

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Mange tak for din feedback og din video - virkelig brugbar og meget lærerig. Jeg sætter stor pris på at du ville tage dig tiden til denne gennemgang og test af siden.

Enkelte af de problemer du støder på, må jeg bebrejde dandomain for, enkelte er dine fejl og rigtig mange er taget til efterretning og sat under lup.

Først tager vi lige brugerfejlen - Du indtaster din e-mail forkert, uus i stedet for hus i dit efternavn. Og da du kun laver fejlen da du opretter din adresse kan systemet ikke kende dig, da du vil hente dine oplysninger igen - fordi du ved "hent" indtaster en anden adresse. Så taster du forfra, men laver fejlen igen, hvorefter systemet fortæller dig at din e-mail allerede er oprettet. Den fejl kan jeg nok ikke udbedre. At dit køb slettes første gang du forsøger at købe kan jeg ikke forklare. Jeg har brugt hele morgenen på at forsøge at få det samme til at ske igen, men uden held. Det kan hænge sammen med at du vælger "pakker til jobbet" uden at have indtastet en firma adresse, men som sagt er jeg ikke sikker og jeg kan ikke få genskabt hændelsen.

Dandomain: Du gætter på omkring 300 kr. pr. md - men siden koster altså omkring det 3 dobbelte at have på DD's base og det synes jeg faktisk er rigeligt til at den burde opfylde de krav vi har og udbedre de fejl du støder på - fx.
Forsiden er meget svær at ændre på - både hvad angår grafik og tekst. Kort sagt er der to muligheder: Vil du vise produkter eller ikke vise produkter. (Jeg må lige indskyde at du ramte vores side omkring kl. 03 dansk tid, midt i en opdatering fra vores side, så forsiden vil se anderledes ud hvis du går der ind i dag - de tilhørende produkter til temaet er nu på)
Tomme sider - Igen har dandomain to valgmuligheder til siden der kommer frem når et menupunkt åbnes. Tom side eller forside. Vi har så valgt at lade vores forside gå igen indtil vi har opbygget individuelle sider til alle menuer. Til sidst i din gennemgang vælger du "Outlet" og betragter den som en tom side, men dit klik har åbnet en ny menu i venstre side - som du desværre ikke opdager. Vi har arbejdet med mange forskellige løsninger til problemet med de tomme sider, men vi når nok ikke frem til noget optimalt før vi har opsat alle sider individuelt eller fundet en bedre menu struktur. Jeg ville jo synes det var oplagt hvis man i Dandomain kunne vælge en skabelon som satte underkategorier op på siden så de var lette at finde og så flotte ud – eller endnu bedre: ovenstående OG mulighed for at vise udvalgte produkter fra hele kategorien man er på vej ind i.
Betalingssiden kan ikke laves ret meget anderledes, jeg vil dog undersøge om de vil lade os lægge et logo og en topbanner på så siden signalere at kunden stadig er hos os.
Søgefunktionen er også låst fast af Dandomain og det er en af de ting vi virkelig har forsøgt at få dem til at forbedre, det samme gælder muligheden for visning af tilbud eller andre varer fx. ved "anbefal til andre" og lign.
Pop up til vareinfo som du foreslår er ikke muligt fra DD’s side – vi ville meget gerne have en funktion som kunne vise tilgængelige størrelser på vareoversigten, men det er ikke en mulighed – desværre.
Valg af land – kan kun se sådan ud, også selvom der kun er en valgmulighed i rullegardinet
Sidebeskrivelse på forsiden er ikke en umiddelbar mulighed hos DD, jeg har dog fundet et kodefelt man må kunne fylde noget i hvis man finder sig lidt C++ viden eller hvad der nu kræves af kunnen til det  :o)

Men alt i alt er jeg jo ikke en utilfreds Dandomain kunde – vi har bare mange ideer vi synes de skulle arbejde videre på :o)

Dine øvrige tips om ændring af sidens top titel, udryddelse af smiley i lager beskeden, rækkefølgen på betalingsoplysninger og øvrige oplysninger og andet, er taget til efterretning og meget af det allerede rettet til. Overførsel til konto har vi talt om mange gange, vi er heller ikke glade for den, men vi har kunder som af den ene eller anden grund ikke ejer et kreditkort og dem ønsker vi ikke at udelukke.

Mange tak igen – det var alle tiders feed-back at få!!

Venlig hilsen

Sanne

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)